Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לבחור מתנות לעובדים לחג הפסח המתקרב?

בחירת מתנות לחג יכולה לשמח את העובדים ולתמוך בעסק שלכם. כשחג הפסח הולך ומתקרב, המנהלים מתחילים לחשוב אילו מתנות יבחרו לעובדים שלהם. מה לקנות? מה העובדים בעצם רוצים? אלה חלק מהמחשבות המטרידות את המעסיקים לפני החג.

הענקת מתנות לעובדים לפסח היא דרך נהדרת להעלות את מצב הרוח ולהגביר את המורל. הענקת מתנה יכולה גם להקל על הלחץ במשרד בתקופה העמוסה שלפני חג הפסח וחול המועד. למשל, מה דעתכם להעניק בונוס כספי, חופשה בתשלום או מתנות בהתאמה אישית? יש מגוון דרכים שמאפשרות לכם להראות לעובדים שאתם מעריכים אותם ואת העבודה הקשה שלהם.

אם יש לכם תקציב קטן וצוות גדול, אולי כדאי להגביל את המתנות היקרות לעובדים ברמה הגבוהה יותר, או לוותיקים שביניהם.

מתנות פחות יקרות יכולות לכלול מבחר של רעיונות נפלאים, כמו:

הראו לעובדים שאכפת לכם מהם ובחרו עבורם מתנה שתגרום להם להנאה, תחזק את המורל ותגרום לעובדים להרגיש שמעריכים אותם. קחו בחשבון את הדברים שאתם יודעים על כל עובד, וקנו משהו שיהיה נחמד ושימושי עבורם.

לא משנ אם זה מתנה פיזית או גיפט קארד – העיקר שתראו לעובדים שבאמת אכפת לכם מהם. צילום: unsplash

זכרו לבחור במתנות מתאימות. כלומר, הימנעו מפריטים אישיים מדי, כמו בגדים או תכשיטים.

הנה כמה רעיונות שעשויים להתאים לעובדים שלכם כמתנה לפסח:

מתנות אלה הן פריטים זולים אך שימושיים שניתן לבחור בקלות בכמויות גדולות. בדרך כלל אלה דברים שהעובדים יכולים להשתמש בהם להנאתם במשרד. תוכלו גם לבחור במגוון אפשרויות, ולהציע לעובדים לבחור את המתנה שהם רוצים לקבל, עוד לפני ביצוע ההזמנה. רעיונות אלה יכולים לכלול, למשל, מפזר שמן אתרי, סוללה חיצונית לטלפון, כרית עיסוי לכיסא, בקבוק מים או ספל נסיעות איכותי.

הצעות סמליות נוספות שעשויות להתאים לכם:

שוברי מתנות הם מתנה נוחה וזולה שלא מצריכה שום עטיפה או אריזה מיוחדת. אם אפשר, קנו שובר מתנה לעסק שהעובדים נוהגים לקנות ממנו, כמו בית הקפה בו הם נוהגים לבלות או חנות הספרים הקרובה אליכם. דרך נוספת יכולה להיות שובר מתנה למסעדה נחמדה או לרשת חנויות שבה כל אחד יוכל למצוא את מה שמתאים לו.