Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לבחור קבלן שיפוצים לחידוש ושדרוג הבית?

אם גם אתם החלטתם לשפץ את הבית ואתם מעט חוששים ומבולבלים דעו כי להרבה אנשים יש תקופות בחיים שבהן הם רוצים שינוי מראה הבית ולבצע בו שיפוץ.

לעיתים השיפוץ הוא קוסמטי ולא כל כך קיצוני ובוער ולעיתים השיפוץ יכלול עבודות מעמיקות יותר כמוח חשמל, אינסטלציה. ובכל זאת רבים מאתנו חשים כי חסר לנו משהו, החיים סביבנו חייבים לקבל הרגשה של שינוי, שדרוג, חידוש.

אז מה ניתן לעשות בנדון? פשוט נעזרים באנשי מקצוע בתחום שיעזרו לנו להגשים את החלום העיצובי ונותנים לדמיון להתפרע ומתחילים לתכנן יחדיו את השיפוץ הנדרש. אך אם אתם מרגישים שאין לכם אפשרות להמשיך לחיות בבית, אתם חייבים להפתיע את עצמכם ולחזור כל יום לבית חדש, סימן שהבית שלכם זקוק לעיצוב אדריכלי חדש ולהתחיל את מסע השדרוג באמצעות שיפוץ (דירות להשכרה בגבעת שמואל לפני שיפוץ).

מי מאתנו לא מכיר סיפורים שונים על עבודות שיפוץ מוצלחות וגם על עבודות מאכזבות. לכן כאשר אתם מחליטים על שיפוץ הדירה או הבית על מנת לחדש את עיצובו ולהגיע לחזות משופרת ומשודרגת- זה חייב להיעשות רק לאחר תכנון מוקפד ובחירת קבלן שיפוצים או חברת שיפוצים מובילה, המתמחה ומיומנת, שתהיה עתירת ניסיון ובעלת ידע נרחב לכל עבודות השיפוצים שידרשו לבצע אצלכם. אחרת השיפוץ עלול להפוך לסיוט.

ההחלטה העיקרית שסוללת את הדרך לבחירת קבלן השיפוצים או חברת השיפוצים הנכונה היא בדיקת המומחיות העיקרית שלהם והתאמתם לעבודות השיפוץ שדרושים לבית שלנו על מנת לשדרגו.

צילום: pexels

בדרך כלל עבודות השיפוצים יכללו מגוון עבודות מתחומים שונים: החל מעבודות טייח וצבע, דרך חיפויי קירות, עבודת חשמל קלה ועד להחלפת מערכת האינסטלציה של הבית כולו. לעתים בעל המקצוע היא חברת שיפוצים ולעתים הוא יהיה קבלן שיפוצים שיספק אנשי מקצוע שונים בהתאם לדרישות ולצורך (דירות למכירה בגבעת שמואל).

אם מדובר בקבלן שיפוצים בודד, כמובן שמומלץ לבדוק מהי בדיוק תחום המומחיות שלו עוד לפני תחילת השיפוץ. בנוסף, יש לבחון את התקציב של השיפוץ לפני תחילת העבודות השונות של השיפוצים. משום שלעתים מדובר בשיפוץ קוסמטי קל, אך לעתים יש צורך בהריסה ובבנייה מחדש, בהובלת חומרי גלם רבים ויקרים, ולכן יש לבדוק כבר בפגישת הייעוץ הראשונית כמה זמן ייערך השיפוץ וכמה יעלה השיפוץ כולו.