Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לבחור רכב להתניידות בתוך העיר?

התניידות בתוך העיר יכולה להיות חוויה כיפית למדי, אך לא פעם היא תעמיד בפניכם אתגר או שניים, כמו מציאת חניה למשל. לכן עליכם להיות מאוד מדויקים בבחירת הרכב שלכם. איזה רכבים יתאימו יותר לעיר? ומה המאפיינים החשובים של רכבים המיועדים למטרות אורבניות יותר? ריכזנו לכם את כל הפרטים החשובים.

עליכם לחשוב בקטן, לפחות מבחוץ

אם אתם נוהגים לנהוג ברחבי העיר על בסיס קבוע, עליכם לחשוב בקטן ולבחור רכב שניתן לתמרן בקלות בכבישים צרים, קל וחומר להשתבץ בחניות יותר בקלות. אולם הבחירה ברכב קטן אינה אומרת שעליכם לוותר על נוחות, קחו רכב סופר מיני לדוגמה. מעבר לעובדה שהוא מעניק תמורה מעולה להשקעה שלכם, מדובר ברכב בעל עיצוב מודרני ויפה שמשלב את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומציע חוויית נסיעה נוחה ובטוחה מהשורה הראשונה.

טכנולוגיות מתקדמות הן תנאי חשוב

טכנולוגיות מתקדמות יכולות לשפר את חוויית הנהיגה במידה רבה, במיוחד טכנולוגיות הקשורות לכל נושא החניה. מערכת למניעת התנגשות תהיה חיונית בעיר הגדולה, כאשר ישנם עומסי רכבים ותנועה ערה של אנשים. מערכת הכוללת מצלמה אחורית וחיישני חניה קדמיים ואחוריים תעזור לכם לתמרן בקלות ולהיכנס בצורה כמה שיותר חלקה למקום החניה הייעודי. המצלמה מציגה את הסביבה מאחורי הרכב ובמידה ואתם קרובים לאובייקט כלשהו, המערכת תתריע על כך.

בקרת שיוט והגבלת מהירות

כאשר נוסעים ברחבי העיר יש להקפיד לנסוע במהירות המותרת על פי החוק. לכן טכנולוגיה כמו בקרת שיוט והגבלת מהירות יכולה להיות מאוד אטרקטיבית. מערכת בקרה אשר מגדירה מהירות נסיעה קבועה או מהירות מקסימלית תעזור לכם להקפיד על כך שתמיד תיסעו במהירות המותרת על פי חוק ולא תסתכנו בקנסות או דוחות למיניהם.

תמונה: יחצ

נוחות מקסימלית

כבר ציינו לפני כן, העובדה שאתם נוסעים בסופר מיני אינה אומרת שעליכם לוותר על הנוחות שלכם. הרכב שלכם צריך להיות נוח ומתאים לשימושכם. כאשר רכב קטן מעוצב בצורה נכונה וחכמה, הוא יהיה ממש נוח לשימוש ויציע לכם את כל המקום שאתם צריכים. שימו לב שתא המטען שלכם מספיק מרווח כדי להכיל קניות, עגלה אם אתם הורים לילדים. גם פנים האוטו צריך להיות מרווח ככל האפשר, כדי שהנסיעה בעיר תהיה נוחה ואטרקטיבית. אם האוטו עתיד לשמש משפחה עירונית, עליו להיות מסוגל להכיל גם מושבי בטיחות לילדים ולהציע מקסימום בטיחות.

והכי חשוב בטיחות

כאשר נוסעים בעיר צריכים להיות עם היד על הדופק תמיד ועם הרגל על הבלם. לעיתים אנשים יורדים אל הכביש במפתיע ועליכם להיות ערים לכל תרחיש. מערכת בלימה אוטומטית תעזור לשמור עליכם על ידי ניטור תמידי של התנועה על הכביש. במידה ורכב אחר בולם במפתיע או שהולך רגל פתאום חוצה את הכביש, המערכת תתריע לנהג ואפילו תבלום אוטומטית במידה והוא לא יגיב מהר מספיק. אין ספק שבעיר זה חשוב.

לסיכום, בחירת רכב להתניידות בתוך העיר צריכה לקחת בחשבון את המאפיינים של הרכב, לצד צרכי המשתמשים, ולתת מענה גם ולאורח החיים הייחודי והדינמי של העיר עצמה.