Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לבחור תיק עגלה?

צילום: freepik

כיום תיקי העגלה משמשים כפריטי אופנה לכל דבר, מלבד השימוש הנעשה בהם לאמהות של ימינו חשוב כי תיק העגלה יתאים למראה העגלה עצמה, יהיה נוח ככל האפשר ויהיה בעל מקסימום סטייל.

תיק העגלה הולך לשמש אתכם במשך זמן רב בכל יציאה שלכם מהבית לכן חשוב לדעת איזה תיק עגלה לבחור ובאליו קריטריונים חשוב להתמקד.

ריכזנו עבורכם מספר נקודות שחשוב לעבור עליהן בעת בחירת תיק עגלה.

נקודות חשובות בבחירת תיק עגלה

מחיר – המחירים של תיקי העגלה מאוד דינמיים והם משתנים בהתאם למותג התיק, ישנם תיקים שמחירם הוא מתחת למאה שקלים, ישנם תיקים של מותגי יוקרה שמחירם יכול להגיע גם לאלפי שקלים. החליטו מראש מהו הסכום הגדול ביותר אותו אתם מעוניינים להשקיע על התיק.

חיבור לעגלה – כאשר אתם בוחרים תיק עגלה ישנו דבר חשוב מאוד שצריך לשים לב אליו. בדקו האם יש אפשרות לחבר את התיק לעגלה, האם תיק העגלה מתאים לכל סוגי העגלות, האם קל לבצע את החיבור ועוד… ישנם תיקי עגלה מסוימים אשר יכולים להתחבר רק לעגלה של אותו המותג.

איכות החומרים – איכות החומרים מהם עשוי התיק הוא נושא חשוב מאוד מכיוון שהוא משפיע על מספר דברים. ראשית, היכולת לנקות את התיק. שנית, אורך הזמן שתיק העגלה יחזיק מעמד.

בעת קניית התיק מומלץ לבדוק האם תיק העגלה ניתן לניקוי וכיצד מנקים אותו.

במידה ואין אפשרות לנקות את התיק באמצעות מכונת כביסה או שימוש במטלית לחה, התיק אותו רכשתם יהפוך למלוכלך תוך פרק זמן קצר מאוד. תיקים שקל לנקותם עשויים לרוב מעור או ניילון חזק. תיקי בד הם תיקים שקיים קושי גדול יותר לנקות אותם.

מילושקה – תיקי עגלה מעוצבים ואקססוריז מקפידים על כך שכל התיקים שלהם יהיה עשויים מחומרי גלם איכותיים שיחזיקו לאורך זמן ויהיו קלים לניקוי.

נפח תיק העגלה – כאשר אתם בוחרים תיק עגלה חשוב מאוד לדעת מהו נפח התיק המתאים לכם. נפח תיק עגלה ממוצע נע בין 15 ל- 22 ליטר. חשבו על הגודל אותו תרצו לקחת לפי מספר הילדים שיש לכם, לפי כמות הדברים שאתם נוהגים לקחת איתכם כאשר אתם יוצאים מהבית עם העגלה. במידה ויש לכם יותר מתינוק אחד ניתן לשקול את האפשרות לקנות תיק עגלה לתאומים.

תאים – כאשר אתם בוחרים תיק עגלה שימו לב לכמות התאים הקיימים בו. בדרך כלל כמות התאים מעידה על איכות התיק. בדקו כמה תאים יש? האם קיימים תאים חיצוניים? האם קיימים תאים מיוחדים? האם קיימים תאים מבודדים ששומרים על חום או על קור? האם קיים תא למחשב הנייד? האם קיים תא לטלפון הנייד? ככל שמספר התאים רב יותר ומגוון יותר כך יהיה נוח יותר להשתמש בתיק.

נוחות השימוש בתיק העגלה – כאשר אתם בוחרים תיק עגלה בדקו עד כמה קל להשתמש בתיק. בדקו האם לתיק יש פתיחה קלה, בדקו האם לתיק יש סגירה נוחה וקלה, בדקו האם התיק נוח לנשיאה – חשוב לשים דגש על כל אלו וחשוב לוודא שהם איכותיים ותקינים. בסופו של דבר הדברים הקטנים הם אלו אשר הופכים את חווית השימוש בתיק לפשוטה או להפך.

תוספות לתיק – כאשר אתם בוחרים תיק עגלה בדקו האם התיק מגיע עם תוספות מסוימות כמו למשל: משטח החתלה, שומר חום או קור לבקבוקים, סל כביסה נייד לבגדים מלוכלכים, נרתיק למוצצים ועוד תוספות אחרות אשר יעלה לכם כסף רב לרכוש אותם בנפרד.