Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לבחור תכשיט שמשתלב עם הבגד?

אם אתן אוהבות שההופעה שלכם תהיה מושקעת ואתן אוהבות תכשיטים, כדאיוחשוב להתאים את התכשיטים אל הבגד שלכם. הרבה נשים אוהבות תכשיטים אבני חן וגם תכשיטים כסף לנשים או שרשראות לנשים אבל את כל אלה צריך גם להתאים לבגדים.

התאמת התכשיטים לאירוע או המקום שאליו אתן הולכות?

קודם כל צריך להתאים את הבגדים והתכשיטים לאירוע ולמקום שרתן באות אליו. אתן לא יכולות ללכת עם בגדים חגיגיים לאירוע חגיגי אבל לא להשקיע בתכשיטים מושקעים. באירוע חגיגי גם התכשיטים צריכים להיות חגיגיים., ולשדר שפע ויוקרה. אבל צריך להיזהר מעומס רב מדי בהופעה. אם בבגדים שלכם יש דוגמאות מורכבות והבגדים לא פשוטים אלא עם הרבה דוגמאות, כדאי דווקא להתאים להם תכשיטים בעיצוב פשוט. כלומר בעיצוב קלאסי, כי בגדים עם הרבה דוגמאות ותכשיטים מאוד מורכבים ביחד יצרו עומס יראו מקושקשים מידי ולא יתנו את המראה הקלאסי שאתן מחפשות

התאמה למראה העור

את הבגדים ואת התכשיטים כדאי  להתאים גם למראה העור  ובמיוחד לגוון העור. מי שיש לו גוון עור בהיר צריך תכשיטים אחרים מאשר למי שיש לו גוון עור כהה.חשוב להתאים את התכשיטים והבגדים לגוון העור. גם עגילים צריכים להתאים לבגדים שאתן לובשות. עגילים גדולים ודרמטיים יתאימון למראה קלאסי של בגדים ויחמיאו לפנים. תכשיטים בצבעים חמים יאזנו ויוסיפו לבגדים בצבעים קרים. כך העגילים והבגדים מאזנים זה את זה בהופעה שלכם. אם יש לכם עגילים בצבעים קרים. מומלץ לשלבם עם צבעים חמים.

תכשיטים עם אבני חן בצבעים שונים

חשוב מאוד לא להעמיס יותר מידי אם הולכים עם הרבה תכשיטים עם דוגמאות מורכבות חשוב לבחור בגדים בקו פשוט. אם אתם אוהבים תכשיטי כסף דעו שהם מתאימים לרוב סוגי העור ומחמיאים להופעה מאוד. לגבי אבני חן, אבני חן בצבעים קרים כמו ירוק או כחול מתאימות לגוון עור חם וכהה. אבני חן בגוונים חמים כמו אדום צהוב כתום מתאימות לגוון עור בהיר. כך תתאימו את התכשיטים שלכם למראה הכללי שלכם ובמיוחד למראה הבגדים שלכם.