Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך למצוא עורך דין פלילי מומלץ לחקירה משטרתית?

באמצע יום העבודה, ללא כל התראה מוקדמת, קיבלתם שיחת טלפון ממספר חסוי ועל הקו – נציג המשטרה. ישראלים רבים מאוד יכולים למצוא את עצמם מזומנים לחקירת משטרה ונאלצים לענות על שאלות קשות בנוגע לאירועים פליליים.

גם אם לא לקחתם חלק באירוע פלילי, ואתם רק עוברי אורח שנקלעו לסיטואציה מורכבת, תהליך החקירה הוא תהליך מאוד רגיש ואתם לא יכולים לזלזל בחשיבותו. על כן, כמו כל אזרח אחר גם אתם זכאיים לייצוג של עורך דין ברגעים אלו. חשוב למצוא עורך דין פלילי מומלץ ומנוסה שילווה אתכם לחקירה, רק כדי להבטיח שאתם לא מסתבכים באירוע שלא קשור אליכם ושאתם מקבלים את כל זכויות הפרט להן אתם זכאיים על פי החוק. אז איך בדיוק אפשר למצוא עורך דין פלילי מומלץ? כל הפרטים בכתבה הבאה.

שלוש דרכים למצוא עורך דין פלילי מומלץ לליווי בחקירה

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים עורך דין פלילי מומלץ ואמין, חשוב לוודא כמה יכולות וכישורים של המייצג:

  1. ניסיון בתחומי החקירה בה אתם מזומנים להעיד. אם מדובר על חקירה של רצח או חקירה של מעשים תחום האלימות המשפחתית – יש לה מאפיינים שונים ולכן גם הניסיון המבוקש של עורך הדין שלכם יהיה שונה.
  2. זמינות גבוהה לענות לצרכים שלכם – אתם לא יכולים לקבוע מה יהיו סדרי האילוצים של המשטרה בתהליך החקירה ולכן חשוב למצוא מראש עורך דין שיפנה את הזמן כדי לטפל בתיק שלכם. הסבירו לעורך הדין בדיוק מה היו הדרישות של אנשי המשטרה וכך תוכלו להבטיח שעורך הדין יגיע מוכן לחקירת המשטרה שלכם.
  3. עלות שירותים הוגנת וראלית לטיפול בצרכים שלכם – אם מדובר רק באירוע נקודתי של חקירה, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מוצאים סכומי כספים גדולים מאוד. עורך דין מיומן הוא עורך דין שמבין את חומרת האישומים או הטענות ולכן בוחר לתמחר את שירותיו בצורה הולמת והוגנת לטובת הלקוחות שלו.

עורך דין פלילי – הוא איש מקצוע לכל דבר ועניין

שנים רבות מאוד של למידה וצבירת ניסיון, הן עניין שלא בא ברגל. עורכי הדין הפליליים עומלים על תיקים רבים וצוברים את הידע העמוק שיש להם ברזי החוק הפלילי. לכן, אם חשוב לכם למצוא אדם שמכיר את החוק, אתם רוצים להבטיח שהוא אדם בעל וותק בתחום ויכולות עבודה מיומנות מאוד, על כל תיק.