Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לעצב את הגינה הציבורית 

גינה ציבורית הינה פינה ירוקה ומזמינה המשובצת כמו פנינה במרחב העירוני האורבני והצפוף. קיימים סגנונות רבים לעיצוב גינה ציבורית. לכן הצעד הראשון הוא מציאת השראה לעיצוב הגינה הציבורית המיועדת. כאשר תמצאו את הסגנון אליו אתם רוצים לחתור הוא ינחה אתכם בבחירת הציוד לגינה הריהוט הצבעים התאורה וכל הפרמטרים הנוספים המרכיבים גינה ציבורית מפנקת ונעימה. 

מקום צבעוני וירוק בעיר אפורה

לאחר המשאבים הרבים שהושקעו בגינה הציבורית אנחנו בהחלט רוצים שהיא תהווה מוקד משיכה אטרקטיבי לבילוי נעים לתושבי האזור. ולכן חשוב שהגינה תהיה במראה מטופח, צבעוני ומושך. צמחיה מטופחת וצבעונית, מתקני שעשועים צבעוניים, בהחלט מושכים את המבוגרים והצעירים לבלות בנעימים את זמנם בגינה.

ריהוט גינה ציבורית

ספסלי רחוב

הגינה הציבורית מאפשרת לנו את ההנאה הגלומה בישיבה בה. חשוב לדאוג שיהיה בגינה הציבורית מקמות ישיבה, כאשר האופציה הרווחת היא ספסלי רחוב הפזורים בגינה. חשוב לדאוג כי הספסלים יהיו במקומות מוצלים, כך שהישיבה תהיה נעימה.  

מערכות ישיבה

ניתן להוסיף לגינה הציבורית מערכות ישיבה אשר יאפשרו ישיבה נעימה לפיקניק באוויר הצח. מערכות ישיבה עשויות מבטון, מעץ או ממתכת.

סככות וברזיות

ברזיה ממנה ניתן לשתות מים ראויים לשתיה מהווה שירות מעולה עבור השוהים בגינה. ומאפשרת להם התרעננות בימים חמים או לאחר פעילות כושר, משחק במתקני השעשועים בגינה, רכיבה בשבילי הגינה, הליכה או ריצה. ברזיה יכולה גם לשמש אפשרות לשטיפת ידיים ופנים מה שעשוי להיות מועיל במיוחד למבקרי הגינה הציבורית. 

תאורה

גינה ציבורית אינה מקום בילוי המיועד לשעות היום בלבד. לעיתים רבות היא פעילה גם בשעות הלילה. וזאת במיוחד בימי החורף הקצרים. תאורה תהיה יעילה במיוחד ותאפשר שבילים מוארים לרכיבה, ותאיר באופן נעים את כל חלקי הגינה: ספסלים, מתקנים וצמחיה. 

תחזוק שוטף

כמו כל דבר, גם הגינה הציבורית דורשת תחזוק שוטף. חשוב לבצע בדיקת בטיחות תקופתית של מתקני משחקים בגינה ולתקנם במידת הצורך, כדאי מאוד לבצע עבודות גינון באופן שוטף שישמרו על הצמחיה בגינה מטופחת ויפה ומושקעת, למיקסום ההנאה של באי הגינה. 

למידע נוסף >> https://www.hadas-rihut.com/