Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לעשות יום הולדת בנוסח מפרץ ההרפתקאות

הילד או הילדה מכורים לריידר והחבורה. רוצים לערוך להם חגיגת יום הולדת מפרץ ההרפתקאות שלא תשכח. בשמחה זו אנחנו, ואנחנו מלווים כבר שנים אלפי ישראלים ברכישת ציוד למסיבות לכל הגילאים. הכנו עבורכם את כל מה שאתם חייבים לחגוג יום הולדת עם גורי מפרץ ההרפתקאות איזה קישוטים ואיזה בקבוקים ממותגים.

מסיבה בסגנון מפרץ ההרפתקאות

לפני שאתם מתחילים בארגון המסיבת יום הולדת מפרץ ההרפתקאות וכדי שתבדילו בין הלהיט התורן יום הולדת כח פיג’יי הנה תזכורת מי הם ריידר והגורים. ריידר הוא ילד בן עשר המנהיג להקה של גורי כלבים המכונים “יחידת החילוץ”. לכל גור הוא מומחה בתחום אחר והם יוצאים למשימות חילוץ בעיר מגוריהם “מפרץ ההרפתקאות”. צייס, מרשל, סקי, רוקי, זומה, רייבל, אוורסט וטרקר הם הגורים הכי מגניבים של כל הילדים אוהבים.

הנה כמה קישוטים למסיבה שהם חובה ליום הולדת מפרץ ההרפתקאות:
כבר בכניסה הרימו את האוירה עם כרזת חגיגית לדלת הכניסה כמובן עם הפרצופים של הכלבים האהובים יש גם כרזה באנגלית. חלקו כובעים מיוחדים ומנשפים עם פרנזים לאורחים. תלו על הקירות באנר אותיות של מפרץ ההרפתקאות ושרשראות דגלים עם הפרצופים של כל הגורים.

עיצוב שולחן הכיבוד

זה החלק הכי קל בארגון, בבתים של ילדים שבוחרים ביום הולדת מפרץ ההרפתקאות יש בארון המטבח המון המון כלי פלסטיק רב פעמיים לעצב איתם שולחן יום הולדת לדוגמא הניחו צלחות פלסטיק, כוסות ושלל בקבוקים ממותגים בפרצופים של הכלבים. פזרו את הבובות ושלל הדמויות מביצי ההפתעה של מפרץ הפתעות על שולחן הכיבוד.
צורת הגשה – פה יש לנו טריק שיכול לחסוך לכם המון בלגן ולכלוך. היום הרבה פחות מקובל להשתמש בכלים חד פעמיים ולהשתמש בכלים בלתי מתכלים. למסיבה בגינה תוכלו להגיש מנה אישית לכל אחד מהאורחים בקופסת אוכל ממותגת או לאנצ’ בוקס אישי. סדרו את הקופסאות אוכל בשקיות יום הולדת לכל אורח. את השקית עם הקופסה יוכל כל ילד לקחת הביתה במתנה בסוף המסיבה.

כיבוד על השולחן מפרץ ההרפתקאות

ליום הולדת מפרץ ההרפתקאות אתם חייבים כיבוד מתאים לאווירה, לא מדובר בחטיף הגורים המפורסם מהסדרה, אלא שלל חטיפים פרצופי הגורים.
צמיד סוכריות סודה, מארז סוכריות על מקל , סוכריות ג’לי על מקל, מטבעות שוקולד ברשת, מארז ביצי שוקולד

אין אין חגיגה בלי בלי בלי עוגה

ביום הולדת מפרץ ההרפתקאות חייבים עוגה מתאימה, פה יש לנו טריק הכי קל – נייר אכיל עגול עם הפרצופים של כל הגורים אהובים. תוכלו לשלב גם ערכת טופרים ונרות. ליד העוגה על תשכחו להכין כסא יום הולדת מקושט בבלוני מיילר של מפרץ ההרפתקאות. תוכלו להרים את האווירה עם תותחי קונפטי בצבעים של הגורים.

פרסים והפתעות של מפרץ ההרפתקאות – כמתנה לאורחים או פרסים במשחקי החברה תוכלו לבחור בין שלל מוצרים: בועות סבון, חרבות בועות סבון, פלייסמנטים, סט אוכל מפרץ ההרפתקאות ועוד. מוזמנים להיכנס לאתר שמחה זה אנחנו ולרכוש את המוצרים.