Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לפנק את הכלב שלכם?

הכלב שלכם, החבר הכי טוב שלכם, זה שאתם כל כך אוהבים ומוכנים לעשות בשבילו הכל. אתם מוכנים לקום מוקדם בבוקר כדי לצאת איתו לטיול ולא משנה אם נעים בחוץ או סוער וגשום, אתם דואגים לרחוץ אותו בקביעות ולקנות לו את האוכל שהוא הכי אוהב וכאשר אתם נוסעים לחופשה שאינכם יכולים לקחת אותו אתם דואגים לו להישאר במקום הכי טוב ואוהב שאתם יכולים.

צילום: אנדרו ניל

להלן כמה טיפים ורעיונות איך לפנק את הכלב שלכם:

אילו דברים נוספים יעשו טוב לכלב שלכם?

למעשה הכלב שלכם לא באמת צריך הרבה, הוא צריך יחס, אהבה, שתדאגו לו לאוכל שהוא אוהב ולהוציא אותו לטיול מספיק פעמים במהלך היום. תאפשרו לו לפרוק אנרגיה, לנשום אויר וליצור אינטראקציה עם כלבים נוספים, תדאגו לו לפינוקים וצ’ופרים קטנים, חיבוקים, ליטוף ופשוט הקשבה ומענה לצרכים הכי בסיסיים שלו. אחד מהדברים שיכולים לעשות לו טוב זה לדאוג לו למקום נוח לישון בעיקר כאשר הרצפה היא מקום השינה הקבוע שלו, שכן הרצפה היא ברירת מחדל, הוא אמנם מתרגל לזה, אבל אין ספק שלישון במקום נוח, מרופד ונעים הרבה יותר כיף, וגם משפיע מאוד על המצב הפיסי שלו ועל התחושה הכללית, ולכן כחלק מהפינוק והדאגה שלכם לחבר הכי טוב שלכם כדאי לדאוג ולקנות לו מיטה איכותית, נעימה ותומכת.

מהי מיטה לכלב?

מיטה לכלב היא למעשה מיטה המיועדת ומתאימה לשינה של כלבים. מדובר על מזרון אשר מגיע בגדלים שונים ובמילוי שונה, הוא יכול להיות מזרון בפני עצמו או עם בסיס. זוהי מיטה המגיעה בגדלים שונים בהתאם לגודל הכלב ולצרכים שלו. מיטה ייעודית לכלבים יכולה להיות מיטה רגילה ופשוטה או מיטה אורטופדית שזוהי למעשה מיטה בה המזרון הינו מזרון העשוי חומר מיוחד, איכותי ויקר יותר התומך בגוף הכלב בצורה טובה ובריאה יותר. למעשה כאשר אתם דואגים לכלב שלכם וקונים לו מיטה מיוחדת אתם מסייעים לשפר את איכות החיים שלו בצורה משמעותית ומאפשרים לו להרגיש טוב יותר מהרבה מאוד בחינות. זה לא משנה אם מדובר בגור או בכלב בוגר, מיטה היא דבר חשוב שיעשה לו רק טוב.