Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לתכנן חינה בצורה הנכונה ביותר? 

טקס החינה הוא חגיגה של טעמים משובחים , צלילים מסורתיים נעימים ומגוון רחב של צבעים. החתונה מתקרבת ואתם כבר מותשים מכל התכנונים וההכנות? תנו ללה סוזנה – אירוע חינה, לעזור לכם לארגן חינה בצורה הטובה ביותר.

מה צריך לעשות בתכנון נכון של חינה? 

ראשית כל, צריכים לקבוע תאריך מדויק שאתם חושבים שיתאים לכם. לאחר שאתם סגורים על תאריך מדויק אתם צריכים להחליט על מקום שבו אתם רוצים לחגוג את האירוע המרגש שלכם. אתם יכולים ללכת על אולם או אפילו גן אירועים שעורך חינות , או שאפילו אתם יכולים לארגן אירוע בחצר בבית שלכם או אצל ההורים. אם אתם בוחרים לחגוג את האירוע שלכם באולם או בגן אירועים, תצטרכו לארגן ולהתכונן לאירוע בהרבה פחות מאשר תחגגו בבית. 

אתם צריכים להיות סגורים על תקציב שאתם יכולים לעמוד בו ולא לקפוץ מעל הפופיק , לחשוב כמה אתם רוצים להשקיע באירוע חינה שלכם . לחגוג באולם לעומת לחגוג בבית המחיר שונה לחלוטין ולכן אתם צריכים להחליט איפה הכי משתלם לכם מבחינה כלכלית.

אחרי שהחלטתם על תאריך מדויק ומקום שבו אתם רוצים לחגוג את האירוע שלכם , צריך להתחיל לארגן ולתכנן את כל האירוע ומה שמסביב. הדבר החשוב ביותר בטקס החינה הוא האווירה והתלבושות המסורתיות , אירוע זה צריך להיות צבעוני בתלבושות לחינה מיוחדות מסורתיות ואותנטיות. יש מגוון רחב של ספקים שיוכלו לספק לכם את התלבושות שחלמתם עליהם. כל עדה יש לה את הלבוש שלה, אבל לכולן קיים מגוון תלבושות צבעוניים. במהלך האירוע נהוג שהחתן והכלה מחליפים מספר סטים של תלבושות , לפני טקס החינה מחליפים תלבושת כדי להגיע עם הכרכרה או האפריון. יש כאלה שגם דואגים לכל האורחים שלהם לתלבושות , זה משדרג את האווירה של האירוע ונותן צבעוניות ושמחה באירוע של בני הזוג. 

ברגע שאתם מתכננים את האירוע , צריך גם לחשוב תפאורה לחינה ועל האוכל . לכל עדה קיים מגוון  תפאורות שונה ומאכלים מסורתיים משלהם , כל העדות חוגגות עם הרבה אוכל. כדי לקחת קייטרינג המתמחה במאכלי חינות , עוגיות ודברים מתוקים כאלה ואחרים.