Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך מוצאים מתנה למפקד?

אחרי שנים של עבודה משותפת עם המפקד שלכם בצבא, אתם כבר יחידת קומנדו שעובדת בשיתוף פעולה מושלם. אבל עכשיו, כמו כל דבר אחר בצבא גם התקופה השמחה שלכם בתור צוות מקצועי עומדת להיגמר. זה אולי רגע מורכב ולא פשוט. אבל זה הוא גם רגע מאוד חשוב בקריירה של המפקד שלכם ובחוויה שלכם. לכם, כמו כל צוות אחר גם אתם רוצים להעניק למפקד שלכם את ההזדמנות לקבל מתנה מיוחדת ברגע מיוחד. רכישת מתנה למפקד הופכת להיות היום חלק בלתי נפרד מחגיגות פרידה או רגעים מרגשים לאורך הקריירה. ואם אתם רוצים לבצע רכישת מתנה למפקד, כדאי להיות יצירתיים ולשבור את גבולות המתנות הגנריות בחשיבה על הצרכים האישיים של המפקד שלכם. במדריך הקרוב נעזור לכם למצוא מתנה למפקד על בסיס ארבעה טיפים מעולים שבהם אתם יכולים לעשות שימוש.

איך לבחור מתנה למפקד בצורה הטובה ביותר?

כדי לבחור מתנה למפקד אתם צריכים לקחת בחשבון את:

  1. תחומי העניין של המפקד שלכם. האם המפקד שלכם הוא איש שטח שאוהב לבלות עם המשפחה או החברים בטיולים? או שמדובר על אדם שנהנה מקולינריה משובחת ורוצה לבלות במטבח הביתי? לכל סגנון של מפקד אפשר למצוא סגנון של חוויה שאתם יכולים להעניק עם מתנה למפקד.
  2. מי הם האנשים שרוצים להשתתף במתנה? אם מדובר על חיילים בסדיר אז התקציב של המתנה הוא בדרך כלל תקציב מוגבל יותר. אבל אם אתם נמצאים בקבע ואתם יכולים להרשות לעצמכם, מתנה למפקד הופכת להיות עניין מושקע מאוד. הכל תלוי באיזון שבין עלות לבין סגנון החוויה שאתם רוצים להעניק.
  3. כמה זמן יש לכם בשביל לתכנן את המתנה שאתם רוצים להעניק. בהנחה שיש לכם מספיק זמן, אפשר לחפש מתנות בעיצוב אישי שמתאימות בדיוק למפקד שלכם ומגיעות עד למשרד ביום הרמת הכוסית או העזיבה של המפקד
  4. מי הם הספקים שאיתם אתם רוצים לעבוד? חברות כמו חברת NIOS יציעו לכם מגוון עצום של מתנות שיכולות להתאים בתור מתנה למפקד וכך יהיה לכם קל יותר לבחור בדיוק את סגנון המתנה ולייצר חוויית מתנה בסטנדרט הגבוה ביותר.

לכל צורך יש פיתרון – ואתם רק צריכים למצוא אותו

כל מה שנותר לכם לעשות בשלב הזה בשביל לאפשר לעצמכם לרכוש מתנה למפקד בסטנדרט הכי גבוה שיש הוא להתחיל לחפש. אנחנו, אנשי חברתNIOS  נעזור לכם למצוא בדיוק את סגנון המתנה שאתם רוצים להעניק ונבטיח סטנדרט גבוה מאוד של מתנות יוקרתיות ויפות. כך שיהיה לכם קל לעבוד על מסיבת פרידה מושלמת למפקד שלכם ואתם תוכלו לאפשר לו להנות מתנות יוקרתיות שמתאימות בדיוק לאורך החיים שלו ולחוויה שהוא רוצה להנות ממנה אחרי השחרור.