Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך מטפלים במזיקים?

אם אתם נכנסים לבית חדש, אם יש לכם עסק שדורש הדברה ואם אתם מרגישים שבמרחב המחיה או העבודה שלכם ישנם מזיקים –  חשוב שתדעו כי טיפול במזיקים הנו הכרחי לאיכות חיים טובה יותר.

אבל איזה מזיקים הם כאלה שנחשבים נפוצים בישראל? וכיצד מטפלים בהם בצורה היעילה ביותר? כל התשובות בהמשך!

גירודים בגוף, חיות מחמד שסובלות מפצעים וגירודים, עקיצות, פחד ממכרסמים ומחלות: כל אלה הן רעות חולות שמזיקים יכולים להביא אל המרחב שלכם.

בשל כך חשוב לטפל באופן מידי בכל מזיק שמגיע לאזור המחייה שלכם, וזאת באמצעות שיטות הדברה שונות.

אבל אילו מזיקים נחשבים נפוצים בישראל?

כיום ישנם כמה וכמה חרקים וזוחלים שנחשבים כאלה שרואים יותר באזורים שונים בארץ ביניהם: פשפשים, תיקנים, יונים, נמלים, טרמיטים, יתושים, נחשים,  עכברים, זבובים, ושאר טפילים שמיגעים אלינו מכל מקום.

צילום: Pixabay

חשוב לדעת כי המזיקים מגיעים לאזורים שונים לפי האקלים כמו למשל התיקנים שנמצאים יותר באזור המרכז והשפלה שנחשבים בעלי לחות גבוהה, בעוד שנמלים נפוצות יותר באזורי הספר.

אז כיצד מטפלים במזיקים?

אם יש לכם מזיקים כמו נמלים, חרקים, נחשים, מכרסמים, פשפש המיטה, טיפול על ידי מדביר הינו הכרחי. חשוב לדעת כי פשפש המיטה למשל מגיע אל מקומות חשוכים ולחים והוא טפיל שנטפל אל בדים ומזרונים, כמו גם אל בעלי חיים בעלי פרווה.

בכל הנוגע לנושא של פשפש המיטה, טיפול על ידי שאיבת כל הבית כולל החריצים ושקעי החשמל, פיזור חומרי הדברה באופן מקצועי, כמו גם הרחתה של כלל הסדינים ומוצרי הטקסטיל וטיפול בחיות הבית – הינם אמצעים חשובים שיש לנקוט בהם על מנת להפטר ממזיק מסוג זה.

בחירת מדביר טוב

אחת הדרכים המרכזיות שעמן אפשר להתמודד עם בעיית הפשפשים, היא בחירת של מדביר טוב ומיומן שיוכל לסייע לכם להפטר משלל מזיקים.

באמצעות מדביר מקצועי אפשר ליהנות ממגוון שיטות הדברה ביניהן: הדברה כימית, הדברה אורגנית, איתור קני המזיקים והשמדתם, מיגור מזיקים והרחקה על ידי הדברה אלקטרונית, מניעה וייעוץ אודות הרחקת מזיקים ועוד.

כיצד מונעים כניסה של חרקים לבית?

על מנת למנוע כניסה של חרקים ושל מזיקים לשטח הבית – חשוב לרשת את הדלתות והחלונות, לדאוג לסביבה נקייה, ליצור הדברה טבעית על ידי צמחים המרחיקים מזיקים כמו גם למנוע כניסה לש מזיקים דרך פתחים וביובים. עשו את כל אלה ותוכלו ליהנות מסביבה נטולת מזיקים.