Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך מנקים מזרן משתן

לפעמים מדובר בכלב או חתול שמצאו לעצמכם מקום חדש לעשות פיפי, לפעמים זה תינוקות או ילדים קטנים וכמה תאונות מצערות יותר מידי. אך בכל מקרה, זו תופעה של ממש, שתן על המזרן זה דבר מאוד לא נעים, מבחינת היגיינה, ריח וכל מה שתוכלו לחשוב עליו. לכן, חשוב מאוד לדעת איך תוכלו לנקות את המזרן שלכן גם מהכתמים שנוצרו וגם מהריח, ולוודא שהתנהלתם בצורה המיטבית ביותר בסיטואציה הזאת, בואו לגלות איך תוכלו לעשות את זה.

חברת ניקיון מקצועית

אין סיבה שלא תדאגו לניקוי המזרונים בביתכם בצורה המיטבית, חברת הניקיון we-clean מגיעה עד אליכם, בכל מקום בארץ, לקבלת שירותי ניקיון מהשורה הראשונה. לחברה יש ניסיון רב בתחום ולצוות המומחים שלכם יש את ההיכרות המעמיקה עם עולם הניקיון, למזרן שלכם מגיע את הניקיון הטוב ביותר שתוכלו לספק לו, מדובר באנשי מקצוע אשר שמים לב לפרטים הקטנים ולא יפספסו שום דבר חשוב, תצטרפו גם אתם לחוויית ניקיון שלא הכרתם.

עשה זאת בעצמך

יכול להיות שגם אתם סובלים משתן על המזרן שלכם מכל מיני סיבות שונות, מה שעליכם לעשות זה לרכוש כמה חומרי ניקיון ביתיים ולהתחיל לעבוד. כתם שתן על בד מורכב מחלבון ומשתייך לחלק מכתמי החלבון כמו דם, צואה, קיא וכדומה. לכן, לא צריך לנקות את הכתמים האלו בעזרת חומרים רעילים כמו כימיקלים למיניהם או כל חומר אשר מכיל חמצן פעיל.

ניקוי כתמי שתן ממזרן – קודם כל חשוב מאוד שתדעו שככל שכתם נמצא יותר זמן על המזרן, יותר קשה לנקות אותו והוא עלול להפוך לבלתי אפשרי להסרה בייחוד בהתחשב בהרכב הבד שיש למזרנים. לכן מאוד חשוב שכאשר הכתם טרי, תנסו להסירו בשיטה ביתית, תוכלו להשתמש בסחיטת לימון ומלח, להניח על האזור בצורה אחידה ולהשרות לעשרים דקות פחות או יותר. לאחר מכן לקחת מברשת ולטבול אותה בתערובת ולהבריש את האור המוכתם עד שיוסר הכתם.

צילום: CANVA

הסרת ריחות ממזרנים

אחרי שהסרתם את הכתם, נשאר לטפל כמובן בריח שנשאר מאחור והוא מאוד ל נעים, כדי להסיר את הריח שנשאר, עליכם לנקות את האזור עם סודה לשתייה. תוכלו לפזר את אבקת הסודה לשתייה על המזרן, להשרות לכמה שעות, ולאחר מכן לשאוב בעזרת שואב אבק פשוט את כל האבקה שנשארה שם על המזרן שלכם.

כתמים קשים להסרה

אם מדובר בכתם ישן זה עלול להיות הרבה יותר מורכב וקשה להסרה, או מזרן שעשוי מהרכב בד בעל אחוזי כותנה גבוהים או פוליאסטר, שאלו בדים הידועים בכך שקשה להסיר מהן כתמים, תצטרכו להשתמש בדרך יותר אגרסיבית. קודם כל תצטרכו לקחת חומץ טבעי, להוסיף לו מים חמים ובעזרת מברשת רכה לשפשף את הכתם במלואו. לאחר מכן מומלץ לקחת מטלית ולייבש את המקום, או אפילו לשים מאוורר שיעזור לכם בייבוש.

לסיכום

אין ספק שניקיון מזרן משתן זה אינו דבר פשוט, ובכלל כל החוויה הזאת אינה נוחה או נעימה, אך מדובר בפעולות הכרחיות. למזרנים יש נטייה לספוג הרבה ולצבור הרבה חיידקים, שתן זה אחד מהדברים הלא טובים להשאיר במצב לא מטופל, לכן חשוב לקחת את זה לידיים שלכם ולפעול במהירות. אחרי כל השיטות הביתיות, תמיד תוכלו לקחת את שירותיה של חברה מקצועית להשלמת תהליך הניקוי היסודי.

המאמר נכתב ע”י חברת WeClean – שירותי ניקוי ספות, שטיחים ומזרונים.