Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך משפחות ברוכות ילדים יכולות לטוס לאירופה במינימום של הוצאות

גם חופשה ביעדים קרובים איננה עניין קל לביצוע כאשר מדובר במשפחה ברוכת ילדים. כאשר צריכים להזמין כרטיסים להורים ולעוד כמה ילדים בגילאים שונים, גם טיסה לאירופה יכולה להיות די יקרה. אבל אם יודעים להיערך בצורה נכונה אפשר למצוא טיסות לורנה, לבריסל, לאמסטרדם, לפריז או ליעדים נוספים במחיר נוח, במינימום של הוצאות. איך עושים את זה? כמה עצות משלנו וגם אתם חוסכים בגדול. חיסכון בטיסה וגם בהוצאות הנלוות.

מחפשים טיסות זולות באינטרנט

לפני שרוכשים כרטיס לבודפשט או לפני שעולים על טיסות לורנה, מתחילים בחיפוש אחר טיסות זולות באינטרנט. אפשרות אחת היא לחפש במגוון חברות תעופה אחר מחירי טיסות ליעד הרצוי לכם. אבל יש גם שיטה יותר פשוטה. בעזרת אתר ייעיל להשוואת מחירי טיסות, כדוגמת אליס, מקבלים בין רגע אי ספור תוצאות. מקבלים הרבה מאוד תוצאות של טיסות, חברות ומחירים. תוכלו לבחור יעדים כגון טיסות לורנה בתאריך שנוח לכם. אפשר גם לבחור פרק זמן מסוים שבו תקבלו רשימה של מועדים שונים של טיסות ומחירים. כך תוכלו לדעת איזו חברה הכי זולה. כך תוכלו להשוות בין חברות תעופה מהארץ ומהעולם והחיסכון שלכם – הוא באמת ניכר.

צילום: חופשי

חפשו טיסות לואו קוסט וחסכו גם במסעדות

דרך נוספת לטוס במינימום של הוצאות היא לחפש טיסות בחברות מוזלות. החברות הללו, הלא הן חברות לואו קוסט, מתאימות לאנשים שמוכנים לוותר על ארוחה במטוס. אם אתם בין כך ובין כך לא אוהבים אוכל של מטוסים, תוכלו לחסוך לא מעט כסף בטיסות לאירופה. יש לשים לב שהחיסכון גדול שבעתיים אם אתם רוצים לצאת ללא מזוודות גדולות וכן אם כמה תיקי יד מספיקים לכם (לפי מספר הנוסעים). אם החופשה קצרה יחסית, זו בהחלט אופציה סבירה. ולא סתם סבירה אלא גם מאוד משתלמת. ואם רוצים לחסוך יותר, וותרו על מסעדות יקרות ואתרו מראש מסעדות מוזלות. כאשר אתם צריכים להאכיל כמה וכמה פיות של ילדים רעבים, זה דרך נוספת להוריד את ההוצאות למינימום.

נחיתה בשדה תעופה פחות מרכזי

יש חברות תעופה שממריאות מישראל אך נוחתות בשדות תעופה פחות מרכזיים. באירופה, נחיתה בנמלי תעופה פחות מרכזיים יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. עבור חברת התעופה, זה הרבה יותר זול ולכן מחיר הכרטיס לכל נוסע יותר זול. והטיפ הנוסף הוא שישנם יעדים כאלה שבהם תמצאו אטרקציות נחמדות. למעשה, אפילו נסיעה ברכבת חביבה למיקום מרכזי יכולה להיות אטרקציה לכל הילדים. פשוט תכננו היטב ומצאו מה לעשות בדרך ממקום הנחיתה אל המלון שלכם.

טיסה מחוץ לעונה וכרטיסים מוזלים

אם אתם מוכנים לטוס מחוץ לעונה, תגלו כי מחירי כרטיסי הטיסה יורדים באופן דרסטי. תוכלו לשלם שלושים, ארבעים ולפעמים גם חמישים אחוזים פחות עבור מחיר כרטיס הטיסה. אבל חוץ מזה, יש עוד כמה טיפים שיוכלו לחסוך לכם.

כדי להגיע למינימום של הוצאות, רכשו מראש כרטיסי נסיעה לתחבורה הציבורית על בסיס שבועי. כרטיסים לכמה ימים מאפשרים לכם לנסוע בזיל הזול ואל תתקרבו למוניות יקרות. כמו כן, רכשו כרטיסים עירוניים מוזלים לשלל אטרקציות. יש כרטיסים שמאפשרים כניסה להרבה אתרים, מוזיאונים ואטרקציות למשך כמה ימים, בקצב המתאים לכם. חוץ מזה, אתם רוצים לנסוע בעצמכם למרחקים, יתכן כי יהיה זה רעיון טוב לשכור רכב. כך תוכלו להגיע בקלות גם לאזורים שמחוץ למרכזי הערים הגדולות. רק וודאו מראש כי ממתין לכם רכב שכור מספיק גדול בשבילכם ובשביל כל המשפחה שלכם.