Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך נשמור על ייחודיות כאשר נפרסם ברחבי הדיגיטל

עם כל היתרונות שקיימים בבחירה בפרסום העסק ברחבי הדיגיטל, קידום אתרים בגוגל, וקידום ממומן ברשתות החברתיות, קיים חיסרון אחד. כיום התחרות בשוק היא עצומה, וכמעט בכל תחום קיימים מאות אם לא אלפי בעלי עסקים המציעים שירות זהה לשירות שלכם.

דוגמאות לכך יהיו בתחום הקוסמטיקה, ותחום מאמני הכושר. הדבר מציב בעלי עסקים רבים בבעיה, ויש צורך למצוא ייחודיות בשירות שאתם נותנים, ולהציג אותו בדרך שתמשוך את עין הלקוח, יותר מעסקים אחרים. במדריך הבא ניתן טיפים, כיצד לשמור על ייחודיות ברשתות הדיגיטל, ובמי כדאי להיעזר.

בחירת מסר אישי ואותנטי

לפני שאתם רצים למחשב, או לבונה האתרים, ישבו וחשבו, מה הוא המסר שאתם רוצים להעביר לגולש שיחפש את השירות שלכם בגוגל? מה אתם יכולים לתת לו? אילו תחושות אתם רוצים שהלקוחות שלכם ירגישו בעת השימוש במוצר או בשירות שאתם נותנים. לאחר מחשבה מעמיקה, הביאו את המסרים האלו אל האתר והפרסום שלכם.

הביאו אתכם משהו שאין לאחרים

חשבו, מה אתם נותנים, שאין לעסקים אחרים לתת, או במילים אחרות, במה אתם שונים ומיוחדים מאחרים. זה יכול להיות דבר פיזי כמו לדוגמה אחריות על המוצר, מתנה שהלקוח מקבל, ועוד, אך זה יכול להיות דבר מנטלי כמו תחושת שייכות או תחושת יוקרה.

קידום אתרים בגוגל. תמונה: pexels

תחזוקת אתר מרשים

בכדי לפרסם את האתר, ולקדם אותו בדירוג של מנוע החיפוש גוגל, כאשר אנשים יכנסו אליו, על האתר להיות מרשים, מעוצב יפה לעין, ומכיל מידע כמו “מי אנחנו”, “אודות” “שירותים”, ועוד. ככל שתשקיעו יותר באתר שלכם, ותצרפו תמונות ומידע הקשור לנושא, כך האמינות שלכם גדלה, והדירוג באינטרנט יעלה בהתאם.

צירוף המלצות חמות מלקוחות שלכם

צרפו לאתר שלכם המלצות מלקוחות שנתתם להם מענה. כמו שאומרים “אין חכם כבעל ניסיון”, או “אין הנחתום מעיד על עיסתו”, אנשים יאמינו לאנשים שיעידו עליכם, יותר מאשר אתם תעידו על עצמכם. כאשר הגולש יראה כי לקוחות רבים עבדו אתכם ויצאו מרוצים, הדבר ייתן להם ביטחון, והם יבחרו בכם על פני עסקים דומים.

עזרה ממשרד פרסום מקצועי שמתמחה בנושא

הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות, הוא להיעזר במשרד פרסום מקצועי שמתמחה בנושא. אז אם אתם מחפשים משרד פרסום, שיעזור לכם להביא את המסר שלכם לידי ביטוי, ולא רוצים ללכת לאיבוד בין כל הדבר העצום הזה שנקרא אינטרנט, הגעתם למקום הנכון. משרד פרסום ירדן דיגיטל, כאן לתת לכם מענה מלא מא’ ועד ת’. מהיכרות עמוקה עם העסק, צרכיו, והמענה שהוא נותן או המוצר שהוא מוכר, ועד בניית תכנית עבודה, תחזוקת האתר, טיפים לשיפור, וכמובן יצירת פרסומים ומודעות ייחודיות שיביאו את המסר האישי שלכם וימשכו את העיניים של כל הגולשים אליכם. צרו קשר עם משרד פרסום ירדן דיגיטל, ומפה אנחנו נעשה את העבודה שלנו כמו שאנחנו יודעים.