Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך עמדת צילום יכולה לסייע לכם בהפקת אירוע עסקי?

הפקת אירוע עסקי היא משימה שנוטה להיות הכל חוץ מפשוטה. יש הרבה מאד סידורים טכניים שצריך לעשות, תוך רצון להגשים לא מעט מטרות. האחד היעדים המובהקים של האירוע הוא להישאר בתודעה של המבקר בתערוכה או בכנס – שיכול להיות גם לקוח פוטנציאלי – כמה שיותר זמן. כדי להגשים את האתגר צריך למשוך את תשומת לב הלקוחות, לעורר אצלם עניין ולהעביר אצלם את המסרים שמעוניינים שיעברו. במילים אחרות: רוצים שהלקוח ייקח איתו, כשהוא חוזר הביתה, את המסר השיווקי שמעוניינים להעביר לו.

הבעיה היא שזה ממש לא פשוט. באירוע עסקי צפויות לעמוד לרשות כל אורח הרבה אטרקציות, כשבמצב ברירת המחדל הוא לא בהכרח יקלוט את המסרים. זאת ועוד, החדרה אגרסיבית מדי של מסרים עלולה להביא לאפקט הדחייה, הלא רצוי. הפתרון המתבקש הוא תא צילום, אשר בכוחו לשדרג כל אירוע וגם לפעול עבור החברה המארגנת מבחינה שיווקית.

האלמנטים השיווקיים של תא צילום

עמדות צילום באירוע העסקי יכולות להישקל בחיוב על רקע היתרונות המגוונים שהן מציעות. תא צילום שקוף או עמדת צילום מסוג אחר (עמדת צילום סלפי, למשל) צפויות למשוך אליהן הרבה מאד אנשים, כי נראה שכיום הרצון להצטלם מאחד כמעט את כולנו. העמדות האלו הן הזדמנות עבורם להשתעשע – כפי שניתן להסיק מהפרצופים המצחיקים או מהשימוש באביזרים מיוחדים הקיים בעמדות אלה – ולצאת עם מזכרת יפה מאד האירוע. אם בוחרים בחברה מקצועית, התמונות צפויות להיות באיכות גבוהה שתאפשר להן לשמור על המראה ועל הצבע שלהן למשך שנים. חברות המשתמשות בציוד מתקדם יוכלו להפיק את התמונה בתוך שניות בודדות.

כאן בדיוק אפשר להבין את האלמנט השיווקי המובהק של תאי הצילום ועמדות הצילום. הסיבה היא שעל גבי התמונות שהאורחים מקבלים ניתן להחדיר בצורה די פשוטה מסרים שיווקיים. התמונות יכולות לכלול את לוגו החברה העומדת מאחורי האירוע, לרבות פרטים ליצירת קשר או משפטים שיווקים שפועלים בפן הרגשי או בכל צורה אחרת – רצוי לבחור במסרים פשוטים וחד משמעיים. היתרון הוא שייתכן שאת התמונות ישמור הלקוח הקיים או המיועד למשך שנים ארוכות, תוך תלייה שלהן במקום מרכזי בבית (מגנטים המוצמדים לדלת המקרר או לדלת הכניסה לבית, למשל). בדרך זו החברה יכולה להישאר בתודעה של הלקוחות בכל עת. כשהם זקוקים לשירות הקשור לתחומי הפעילות שלה או למוצר שהיא משווקת, ייתכן שהיא תהיה השם הראשון שהם יחשבו עליו.

איך בוחרים בעמדות האידיאליות?

צילום באדיבות:pixabay

יש מגוון רחב של פתרונות צילום לאירועים, כאשר מפתח להצלחה הוא בחירה נבונה של עמדות. הדבר הראשון שצריך לעמוד על טיבו הוא סוג העמדות, כאשר לצורך קבלת ההחלטה המושכלת ניתן להתבונן במאפיינים של קהל היעד: עמדות צילום עצמי (סלפי) מתאימות במידה רבה לקהל צעיר, כך שהן יהיו פריט חובה באירועים המיועדים לאוכלוסיה זו. עמדת צילום מסך לבן מאפשרת ליצור הרגשה של סטודיו מקצועי במקום האירוע עצמו, עם תוספת של אביזרים שבאמצעותם המצטלמים יכולים “להתפרע” ולפרוק עול. ככל שאדם המגיע לאירוע עסקי נהנה יותר, כך התחושות שלו כלפי האירוע, כמו גם החברה שמאחוריו, צפויות להיות חיוביות יותר.

בתכנון אירוע חייבים לקחת בחשבון את מספר האורחים המשוער, שיכול להשפיע על החלטות שונות שמקבלים בשלבים השונים לאורך הדרך. במקרה של תאי הצילום ועמדות הצילום, יש לבחור במספיק עמדות צילום שימנעו מצב שבו תור ארוך משתרך בדרך לצילום הנכסף. מעבר לעובדה שהאורחים מבזבזים כאן זמן יקר שיכול להיות מתועל לדברים אחרים, המתנה מייגעת שכזו עלולה לגרום לתחושות שליליות, שבוודאי אינן רצויות כלל באירוע עסקי.