Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך תהפכו זר פרחים למתנה מושלמת

כל מתנה שרק תבחרו להעניק ליום הולדת, אם רק תוסיפו פרחים או שתשלבו את המתנה בתוך זר פרחים המתנה תקבל שדרוג מיוחד. כאשר אנחנו מדברים על יום הולדת הרי שזר הפרחים שיכלול בתוכו שוקולד טעים או תכשיט כלשהו, ממתק מיוחד וכדומה – יהפוך לזר הרבה יותר מיוחד שיתקבל בברכה ולא יישכח לעולם.

מתנה ליום הולדת – לא פשוט לבחור

כאשר אנחנו באים לרכוש מתנה ליום הולדת אנחנו עומדים בפני דילמה לא פשוטה. לא קל היום להתאים מתנות למקבל. אם בעבר היו אפשרויות רבות יותר היות ואנשים לא רכשו לעצמם כל מה שעלה בדעתם הרי שהיום כאשר היד על הארנק קלה מאוד וכל מה שאנחנו רואים, חומדים, רוצים וחפצים אנחנו מיד קונים בלי לחשוב פעמיים כי כרטיס האשראי מאפשר לנו לרכוש כמעט הכול גם אם הארנק שלנו אינו מכיל מזומנים על כן קשה היום לקלוע ברכישת מתנה שתצליח לשמח באמת את המקבל ולגרום לו להעריך אותנו ואת המתנה שקנינו עבורו.

זר פרחים ליום הולדת – אין מי שלא ישמח לקבל

נדמה כי זר פרחים ליום הולדת, זוהי המתנה האולטימטיבית שעוד לא הצליחה להתיישן ולא איבדה מטעמה הטוב. בכל העולם ובכל התרבויות אנחנו מוצאים את האהבה לפרחים ואת השמחה בקבלת פרחים.

הפרחים הרעננים והריחניים מצליחים להניע מיתרים דקים בליבו של כל אחד, וכולנו נהנים לשאוף אל קרבנו את הניחוחות הנעימים ואת המראה המלבלב והפורח של הפרחים.

שילובים אפשריים בתוך זר הפרחים

בתוך זר הפרחים תוכלו לשלב את המתנה.

אם נבחר לשלב בתוך הפרחים גם הפתעה חמודה כמו מארז שוקולדים או שילוב של אלמנטים שונים ומפתיעים כמו תכשיטים מיוחדים, או שוקולד על מקל, או כל שילוב של  מתנה מתוקה כמו קופסת פרלינים, יהפוך את הזר למתנה מיוחדת במינה.

אפשר גם ללכת על שילוב זר בלונים יחד עם הפרחים. זוהי הפתעה מיוחדת שתשדרג מאוד את זר הפרחים ותתרום לזר הרבה יופי ונפח.

יש אפשרות לשלב דובי פרוותי חמוד או כל מתנה אחרת שרק יעלה בדעתכם כאשר הפרחים וכל התפאורה יעשו את המתנה למיוחדת הרבה יותר בלי כל קשר להשקעה שהשקעתם בה.

תמונה באדיבות: pixabay

בוחרים פרחים

אם תיכנסו אל החנות הפיסית או הווירטואלית של הפרחים תגלו עולם שלם של אפשרויות שונות כאשר הבחירה בזר המתאים לכם לא תהיה קלה כלל. ישנם כל כך הרבה אפשרויות של פרחים בצבעים ובשילובים מדהימים כאשר האפשרויות מבחינת טווח המחירים רבות גם כן. כאן עליכם לשבת בסבלנות ולבחון זר אחר זר עד שתמצאו את זו שהכי תמצא חן בעיניכם.

מתנה ליום הולדת שתהיה משולבת בתוך זר פרחים תעניק למקבל תחושה נעימה ורעננה של מתנה ייחודית ומלבבת במיוחד.

זוהי מתנה שהוא לא ישכח לכם לעולם.