Site icon מקומונט גבעת שמואל

אילרון הימלפרב היא כלת התנ”ך בגבעת שמואל

במקום השני זכתה אורית פיין מביה"ס "מורשת זבולון", במקום השלישי תומר לב, מביה"ס "מורשת זבולון", ובמקום הרביעי עוז אריה ביה"ס "בן גוריון".

החידון אורגן על ידי המחלקה לחינוך בראשותה של דר' חדווה הייזלר ורכזת בתי הספר אורית נאור. נושא החידון היה אהבת ארץ ישראל. על החידון ניצח המנחה יואב שלוסברג והצגת השאלות הייתה בצורה מקורית – במשחק באיורים ובשירים. בקהל היו מאות מתושבי גבעת שמואל, מנהלי ביתי הספר, מורים, תלמידים, הורים ובני משפחה שבאו לעודד את המתמודדים.

בשלב הראשון של חידון השתתפו 12 מתמודדים, ארבע נציגים מכל בית הספר, שעלו לשלב החידון לאחר סינון מקדים שנערך בכל בית ספר. לשלב השני עלו 5 מתמודדים. המתח הורגש לאורך כל החידון ולקראת שלב ההכרעה, השלב השלישי והסופי שלב השאלה הזהה של ראש המועצה.

חבר השופטים מנה את מ"מ ראש העיר אברהם גולדברג, ששימש כיו"ר חבר השופטים, יו"ר המועצה הדתית – מר יעקב רייכר, וסגנית מנהלת המחלקה לחינוך – הגב' מור יניב.

הזוכים במקום הראשון קיבלו שוברי קניה לספרים. בתום החידון חילק ראש המועצה תעודות ושי לכל המשתתפים. ראש העיר הודה לכל העוסקים במלאכה – למחלקת החינוך בראשותה של דר' חדווה הייזלר, למנהלי בתי הספר, למורים שליוו את התלמידים במהלך ההכנות לחידון, לשוקי ביתן, על עיצוב התפאורה ולמחלקת האחזקה, הפיקוח והביטחון של העירייה.