Site icon מקומונט גבעת שמואל

אינדקס עורכי דין – מדריך מקיף

אינדקס עורכי דין בישראל מהווה את אחד הכלים המועדפים לאיתור עורכי דין בתחומי ההתמחות השונים. אתר חדש בשם עורך דין און ליין https://www.lawyersonline.co.il/ המרכז את כל המידע והמשרדים המובילים בתחום.

הדרך הקלה ביותר למצוא עורך דין מוביל שייתן מענה מקצועי הינה באמצעות מדריך עורכי הדין בישראל המציג רשימה של עורכי דין מומלצים לכל תחום ואיזור. אם נפגעת בתאונה? סבלת מרשלנות רפואית? אתה חייב לערוך חוזה? להחתים נוטריון? להכין צוואה? או שהסתבכת ואתה מחפש עורך דין פלילי? וגם במקרים בהם אתה רוכש דירה חדשה או עסק חדש. חשוב שתמצא עורך דין טוב. מדריך עורכי הדין של האתר עורך דין און ליין יקצר לך את התהליך.

תכירו את עורך דין און ליין

משרד הפרסום עט תקשורת המפעיל את אתר החדשות והעדכונים חדשות המשפט השיק לאחרונה את ”עורך דין און ליין” אינדקס עורכי דין בישראל. בין היתר תוכלו למצוא באתר עורך דין פלילי, עורכי דין המתמחים בדיני מקרקעין, עורך דין העוסק בדיני תעבורה וגם כאלו מתחום דיני עבודה או דיני משפחה

תחום רחב במיוחד הינו עורכי דין המתמחים ב- דיני נזיקין כולל ברשלנות רפואית תאונות דרכים וחולים וגם כאן תוכלו למצוא מידע, מאמרים מקצועיים וגם לאתר בקלות ובמהירות עורך דין מומלץ שיסייע לכם.

אינדקס עורכי דין. צילום: pixbay

ההבדל בין אינדקס עורכי דין בבריטניה לישראל

קיים הבדל מהותי בין אינדקסים של עורכי דין בישראל לאינדקסים ברחבי העולם. בעודד בישראל כל עורך דין רשאי לעבוד גם כליטיגציה וייצוג לקוחות בבית המשפט בכל התחומים החל מהמנהלי וכלה בפלילי ולצת זאת הוא ראשי לעבוד גם בכל פעילות משפטית אחרת במדינות כמו אוסטרליה ואנגליה מחויבת הפרדה. על כן מדריכי עורכי הדין שלהם שונים שכן שם קיימת חובת הפרדה בין עורך דין המופיע בבית המשפט (barrister) ובין עורך דין העוסק בכל פעילות משפטית אחרת (solicitor).

עם זאת גם בישראל וגם ברחבי העולם בקרב עורכי הדין מקובלת התמחות לתחומים ספציפיים של המשפט, כגון דיני עבודה, דיני מיסים, משפט מסחרי, משפט פלילי וכולי. כאשר ישנם משרדי עורכי דין גדולים העוסקים במספר תחומים.

יצויין כי במדינת ישראל רבים מעורכי הדין בישראל עובדים כעצמאים במשרדים שבבעלותם. או כשכירים במשרדי עורכי דין. אגב קיימת קבוצה גדולה במיוחד של עורכי דין המועסקת בפרקליטות המדינה, בפרקליטות הצבאית, וכן במחלקות המשפטיות השונות של משרדי הממשלה וגם של העיריות המועצות ובכלל הרשויות המקומיות ברחבי הארץ.