Site icon מקומונט גבעת שמואל

אירוע מיוחד לפתיחת הדירה לדוגמא בפרויקט ECO של חברת זיתוני בגבעת שמואל

הדירה בעיצובה של מעצבת הפנים קארן ראובני כוללת 6 חדרים בשטח של 144 מ”ר ועוד מרפסת. האירוע לפתיחת הדירה לדוגמא יתקיים ב- 24.5 בין השעות 9:00 ל- 13:00. החברה מדווחת כי 50% מהפרויקט נמכר עד כה 

חברת א. זיתוני תקיים אירוע מיוחד לרגל פתיחתה של הדירה לדוגמא בפרויקט ECO ברמת הדר החדשה, גבעת שמואל, המוקם בימים אלו. הדירה בעיצובה של מעצבת הפנים קארן ראובני כוללת 6 חדרים בשטח של 144 מ”ר ועוד מרפסת.

האירוע לפתיחת הדירה לדוגמא יתקיים ב- 24.5 בפרויקט עצמו, בין השעות 9:00 ל- 13:00.

הדירה לדוגמה. צילום: יחצ

החברה מדווחת בנוסף כי עד כה נמכרו 50% מהדירות בפרויקט. מרבית הדירות בפרויקט הן דירות גדולות בנות 5 ו-6  חדרים, מוצר מבוקש מאוד בסביבה.

לדברי אבי זיתוני הבעלים של חברת א.זיתוני מקימת הפרויקט “פתיחת הדירה לדוגמא בפרויקט תמחיש למתעניינים את חווית המגורים באזור המאופיין בעיקר בדירות גדולות. אזור גבעת שמואל מאופיין הן במשפחות חילונית והן במשפחות מסורתיות דתיות עם 4 ילדים ומעלה. בפרויקט אותו אנו מקימים ניתן למצוא דירות גדולות בשטח של כ- 145 מ”ר של דירות בנות 6 חדרים. סוג זה של דירות מבוקש מאוד הן כדי להקים בשטח הנוסף יחידת עבוד והן כדי להתגורר בדירה מרווחת”.

פרויקט ECO הכולל 228 יחידות דיור שיתפרשו על פני 2 בניינים בני 20 קומות כשעיקר הדירות בפרויקט הן דירות גדולות בנות  5 חדרים ו- 6 חדרים. הקרקע עליה יוקם הפרויקט מתפרשת על פני 7 דונם  ו – 200 מ”ר במשולש הדרומי בגבעת שמואל שנמצא במזרח גבעת שמואל סמוך לאוניברסיטת בר אילן וכביש מכבית. התכנית משתרעת על פני כ-300 דונם וכוללת כ-70 דונם של שטחים ציבוריים פתוחים וכ-45 דונם המיועדים לטובת מבני ציבור, לרבות בית ספר תיכון חדש שייבנה בשכונה.