Site icon מקומונט גבעת שמואל

עשרות “צמות” נתרמו לעמותת זכרון מנחם בארוע שאורגן ע”י תלמידות אולפנת אמי”ת

בתמונה מימין לשמאל: רוני שפירא, גל לוי, לירז מאירוביץ', סמדר כהן ותמר דיין. באדיבות דוברות עיריית גבעת שמואל

שיתוף פעולה מרגש בין אולפנת אמי”ת בגבעת שמואל ובין עמותת זכרון מנחם הוביל למבצע התרמת שיער שישמש להכנת פאות לילדות ולנשים חולות סרטן.

סרטן הינה מחלה מסכנת חיים, דווקא תופעת הלוואי לטיפולים הכימותרפיים היא, בין היתר אובדן השיער, והיא שגורמת לבנות ולנשים הכי הרבה צער מכיוון שאובדן השיער עלול לגרום לאובדן הבטחון העצמי.

האירוע התקיים באולפנה וקרא לבנות ונשים להגיע לתרום את שיערן. תרומת שיער יכולה להתקיים החל מאורך של 30 ס”מ.

הצמות שנתרמו. באדיבות: אביה גרוסמן

שירלי והל, מורה באולפנה אשר יזמה את האירוע, מספרת כי כשאר הרעיון עלה לפני מספר חודשים המחשבה היתה לקיים את ארוע ההתרמה לרפואת גיסה, רענן, שחלה במחלת הסרטן, אך לצערה נפטר עוד בטרם הגיע מועד האירוע. לפרויקט היא רתמה את לירז מאירוביץ תלמידת כיתה י”ב, אשר בעצמה החלימה מהמחלה לפני כשנה, וביחד הן העבירו לבנות שיחה על התמודדות עם המחלה.

“רצינו לא רק לתת לעצמינו אלא לתת לקהילה, נתרמו 45 צמות מתלמידות האולפנה, תושבות גבעת שמואל והסביבה ואפילו מקרני שומרון הרחוקה” אומרת שירלי והל.

מי שניהלו את האירוע ופעלו לגיוס כל המשתתפים, והמסייעים בהרמת היום המיוחד הזה היו תלמידות כיתה ט’ ופעילות המש”צים אשר שמחו לקחת חלק במצווה החשובה, כפי שמספרת סמדר כהן תלמידת כיתה ט’ באולפנת אמי”ת: “באתי לתרום מתוך רצון לתת חזרה לקהילה ולמען העצמה נשית. נשים למען נשים”. ראוי לציין כי סמדר עצמה לא הסתפקה בהשתתפות בארגון הארוע אלא אף לקחה בו חלק פעיל ותרמה את שיערה שלה.

סמדר כהן. מתוך אלבום פרטי