Site icon מקומונט גבעת שמואל

אירוקה משיקה את קולקציית משקפי הראיה של מותג המשקפיים הגדול בעולם: ray-ban

 

רשת אירוקה משיקה את קולקציית משקפי הראיה לחורף 2018 של המותג רייבאן (Ray-Ban).  מסקר שערכה אירוקה עולה כי 72% מהאוכלוסייה תופסים את משקפי הראיה כפריט אופנתי לכל דבר.

רשת אירוקה – הבית של המותגים והרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, מרחיבה את קולקציית משקפי הראיה ומשיקה לראשונה קולקציית משקפי ראיה של המותג האהוב רייבאן לחורף 2018 , המציעה  חותם ואמירה אישית ומשלימה את קולקציית משקפי השמש הרחבה של המותג רייבאן באירוקה.

מסקר שערכה אירוקה עולה כי  72% מהאוכלוסייה  תופסים את משקפי הראיה כפריט אופנתי לכל דבר!

מדובר בקולקציה עשירה ומדויקת המספקת מענה לצרכים אופטיים ומאוויים אופנתיים מגוונים. בין הפריטים שבקולקציה ניתן למצוא את הטרנד הבולט ביותר לחורף 2018:  מסגרות מתכת בסגנון טייסים ומסגרות מתכת עגולות. זהו סגנון רטרו עדכני,  שמשווה לוק אינטיליגנטי במיוחד,  אולי בזכות הדימוי שיש לנו מתמונות הדוקטורים העתיקות.

משקפי ראיה הן פריט אופנתי לכל דבר. צילום: ערן תורג’מן.

בנוסף, משקפי ראיה ללא מסגרת, עם חצי מסגרת, מסגרות עם גשר כפול, מסגרות פלסטיק ואצטט בחלקן העליון, כמו כן, מסגרות מתכת שמככבות בדרך כלל במשקפי שמש כבשו העונה את עולם האופטיקה ומוצעות גם בקולקציית רייבאן

רייבאן הינו מותג המשקפיים הגדול בעולם הקיים 75 שנה, אשר במהלך כל עשורי קיומו, עיצב את התרבות הפופולרית. כמותג שמעולם לא היה רק טרנד חולף, משקפי Ray-Ban מתייגים את המרכיבים אותם כאנשים בעלי טעם ויכולת הבחנה. כעת, 75 שנים אחרי שהזוגות הראשונים של משקפי הטייסים Ray-Ban Aviator סייעו לטייסים אמריקאים להגיע לשיאים חדשים, משקפי Ray-Ban הם עדיין קלאסיקה אל-זמנית.