Site icon מקומונט גבעת שמואל

איתור נזילה בצורה מקצועית – למה זה חשוב?

למרבה הצער, נזילה איננה תופעה נדירה במיוחד. למעשה, ישראלים רבים חווים את התקלה הטורדנית הזו, שפוגעת באיכות החיים באופן ניכר. ללא טיפול ראוי עשויים להופיע על הקיר כתמי רטיבות ועובש, וגם הריחות הנלווים עשויים להיות קשים מנשוא. בנוסף, נזילה עלולה להתבטא גם בחשבון מים מנופח למדי, וזו לא הפתעה גדולה שכן זוהי משמעותה של הדליפה האפשרית בצנרת. אז מה עושים במצבים האלה?

במקום לשבור קירות – איתור נזילות

בניגוד למה שהיה מקובל בעבר, היום ניתן לבצע איתור נזילה בצורה מקצועית בלי להרוס קירות או רצפות. למעשה, השיטה הישנה כללה איש מקצוע עם המון סבלנות, זמן פנוי ותעריף שעתי. הוא סדק קירות ופירק אריחים בניסיון לאתר את הנזילה, ורק לאחר מכן החל לפעול כדי לטפל בה. כמו שאתם בוודאי משערים, הליך מהסוג הזה מלווה בלכלוך ובהרס, והוא גם יקר להחריד. עם זאת, שימוש באמצעים טכנולוגיים שינה את התמונה לחלוטין, וקיצץ באופן ניכר את העלויות.

צילום: באדיבות אופיר איתור נזילות

חיסכון אדיר בזמן

הכסף הוא נושא חשוב, אבל גם לזמן שלכם יש משמעות רבה. זה לא מאוד מפתיע כמובן, שהרי ידוע שזמן שווה כסף, ובכל זאת כדאי לזכור שאיתור נזילות באמצעים טכנולוגיים שונים הוא צעד יעיל ונוח, שחוסך לנו הרבה זמן. במקום לבלות שעות לצד אינסטלטור שמגשש את דרכו באפילה, תוכלו לקבל מיפוי מדויק של השטח בתוך דקות, להבין איפה התקלה ולמצוא את הפתרון האידאלי שיחזיר אתכם לשגרה.

מי יכול לעזור לכם?

איתור הנזילה הוא הצעד הראשון והחשוב ביותר בדרך לפתרון, וכדי להגיע אל היעד הזה מומלת לפנות לחברה המתמחה בפתרונות מהסוג הזה. עם חברה המתמחה באיתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית, סאונד או גז, את התשובות תקבלו במהירות שיא. מומלץ לוודא שהחברה מיומנת ומנוסה בכל החלופות האפשריות, וכן שיש לצוות את הניסיון הדרוש כדי להציע פתרון יעיל מאוד לבעיה הרלוונטית. אם תעשו את זה נכון ותבחרו גורם מקצועי שילווה אתכם כבר מהצעד הראשון, תגלו שאתם חוסכים לא מעט כסף, זמן וכאבי ראש. כשמדובר בתקלה מעיקה וטורדנית כמו נזילה – נדמה שאין דרך אחרת לעשות את זה, ואין זמן מיותר לבזבז בדרך אל הפתרון.