Site icon מקומונט גבעת שמואל

איתור נזילות בתל אביב: איך לאתר נזילות?

כאשר אנחנו מדברים על רטיבות בדירה אנו מדברים על בעיה חמורה יותר מסתם טפטוף אלא על תופעה אשר יכולה להוות מבנה ממשי לדירה בהנחה והנזילה מתרחשת במקומות בהם היא לא אמורה להיות. איתור נזילות בתל אביב היא מלאכת מחשבת של ממש וכך אנו גם מציעים להתייחס אליה – תופעות של פיצוץ בצנרת, חשבון מים מפוצץ, נזילת מים או רטיבות במרצפות הם הזמן שלכם ליצור קשר עם מאתר נזילות מקצועי על מנת למנוע את החמרת המצב.

מתי אנו נדע שיש לנו נזילה בבית?

למעשה יש 2 מצבים אידיאליים בהם אנו נדע שיש לנו נזילה בבית, מצב אחד הוא מצב בו אנו רואים שהמרצפות בבית מעט לחות ומוציאות מים, קיר מטפטף או צנרת שהתפוצצה. המקרה השני הוא מקרה בו אנו לוקחים את מכתב החשבון החודשי מן חברת המים ומגלים שיש לנו סכום אסטרונומי שלא היה בעבר לשלם – סביר להניח שבמקרה זה אתם סובלים מנזילה לא קטנה.

“מתקן משהו אחד, אבל הורס את כל הבית מצד שני”

רבים האנשים שמעדיפים לא לאתר את הנזילה מתוך מחשבה שהם מתקנים משהו אחד אבל הורסים את כל הבית מהצד השני. מחשבה זו הייתה נכונה עד לפני 10-15 שנים, דאז כשהיינו רוצים לאתר ולמצוא נזילה היינו צריכים לשבור קירות, לפרק מרצפות ובעיקר את הראש בכדי להבין מאיפה הגיעה הנזילה. היום זה כבר מזמן לא ככה(לכן מוטב שנחליף דיסק בראש כמה שיותר מהר), היום באמצעות מכשור ייחודי ומקצועי ניתן לאתר נזילות ללא הרס הבית כלל.

איתור נזילות בתל אביב: מה הוא המחיר?

רבים נוטים לחשוב שמחיר איתור נזילות בתל אביב הוא יקר, יחד עם זאת הטכניקות של היום מאפשרות לנו לחסוך לא מעט כסף. היות ומחיר של איתור נזילה משתנה בהתאם לסוג הנזילה ואופן הטיפול בה לא ניתן לומר מחיר אחיד של איתור נזילות בתל אביב. יחד עם זאת, היות והטכניקות היום הן ללא הרס וחוסכות לנו זמן יקר (במקרים מסוימים גם מספר שעות) במציאת מקור הנזילה המחירים הופכים להיות נוחים ואטרקטיביים הרבה יותר לצרכן.

מה הם הדרכים לאתר נזילות בטכניקת אל הרס?

כיום קיים מכשור מקצועי רב אשר עוזר לנו לאתר נזילות, כמובן שיש להתאים את סוג המכשור למצב המתואר בבית. בין הדרכים השכיחו ניתן לראות: מצלמה טרמית, גלאי סאונד, מצלמת סיבים אופטיים, מד תרמי, חיישן גז ומכשירי אקוסטיקה שונים.

תמונה: canva

Liqudity4ALL: איתור נזילות מומלץ עד הבית

המרצפות בחדר החלו להיות מעט רטובות, פתחתם את חשבון המים החודשי וקיבלתם חום? אין לנו בכלל ספק שהגעתם למקום הנכון. אנשי המקצוע שלנו בעלי ניסיון ומוניטין בכל הקשור לאיתור נזילות. אנו מאמינים בחשיבות של שירות מקצועי, איכותי ואמין ויחד עם ניסיון של שנים אנו מזמינים אתכם לבחור בנו לאתר את מקור הנזילה שלכם ולטפל בה.

24 שעות | 20 דקות הגעה | פריסה ארצית – למה אתם מחכים?