Site icon מקומונט גבעת שמואל

אכיפה מוגברת של המשטרה והפיקוח העירוני ליישום מגבלות הקורונה בגבעת שמואל

בגבעת שמואל ממשיכים להיאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בעיר, והבוקר הורה ראש העיר יוסי ברודני, על יציאה למבצע אכיפה מוגבר ברחבי העיר ליישום תקנות הקורונה בקרב בתי עסק, תושבים ומבקרים בעיר וזאת “למען בטחון התושבים ועל מנת להמשיך לשמור על בריאותם”.

הבוקר, מנהל הפיקוח העירוני שמעון ברוכים וקב”ט העירייה יואב ריעני, תידרכו את פקחי העירייה והסייריים לקראת יציאתם הבוקר למבצע אכיפה והסברה רחב היקף. למבצע האכיפה הצטרפו גם שוטרי תחנת מסובים, שסיירו יחד עם הפקחים והסיירים ברחבי העיר ובדקו את יישום התקנות של העוברים והשבים בעניין עטיית מסיכות והתקהלויות אסורות במרחב הציבורי.

בנוסף, ראש העיר הורה לסיירי הביטחון העירוני להפעיל את מערכות הכריזה ולסייר עם רכבי הסיור בעיר, כדי לתזכר את התושבים להקפיד על ההנחיות.

השוטרים והפיקוח העירוני חילקו קנסות ואזהרות לתושבים שלא הקפידו על ההנחיות (למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה). צילום: דוברות

כמו כן, גם גני השעשועים, הגינות הציבוריות והפארקים בעיר נסגרו להתקהלויות הציבור והוצב בהם שילוט מתאים הקורא לתושבים שלא לעשות שימוש במתקני הספורט והמשחקים.

ראש העיר יוסי ברודני מסר: “נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו, על מנת לצמצם את התפשטות הנגיף ולקטוע את שרשרות ההדבקה בעיר. אני קורא שוב לכל התושבים להקפיד על ההנחיות ולשמור על בריאותם. הקורונה עלולה להיות קטלנית אם לא נתייחס אליה בכובד ראש. רק יחד נוכל לנצח את הקורונה”

צוות הפיקוח העירוני והמשטרה במרכז “אור בגבעה”. צילום: דוברות
השוטרים עברו בין בעלי העסקים ובדקו את ההקפדה על ההנחיות. צילום: דוברות