Site icon מקומונט גבעת שמואל

אליפות הכדורגל של ראשי הרשויות בישראל למען חיזוק הדו-קיום בין יהודים וערבים

היום (יום ב’) מרכז השלטון המקומי ערך טורניר כדורגל ראשון מסוגו במהלכו שיחקו ראשי רשויות יהודים, ערבים, דרוזים ובדווים מכל הארץ – משחק ספורטיבי למען חיזוק הדו קיום בין אזרחי ישראל מכל המגזרים. בין המשתתפים היה גם ה”ראש” של גבעת שמואל – יוסי ברודני.

לראשונה מאז האירועים האלימים בערים המעורבות, משחק הכדורגל ‘אליפות היורו-MUNI’, התקיים ברוח שותפות, אחווה ושלום, ונועד להוות דוגמה והנחיל לאזרחי ישראל את האחדות היהודית-ערבית הקיימת בשלטון המקומי.

הטורניר התקיים באולם ספורט היובל בהרצליה בשיפוטו של שופט העבר יצחק בן-יצחק, והפרשנים זוהיר בהלול ושחקן העבר שייע פיגנבוים. מי שבלט בכישורי המשחק שלו והצליח להפתיע את כולם הוא ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, ששיחק בקבוצה של הכתומים בו שיחקו גם ראש עיריית דימונה בני ביטון וראש העיר המארחת הרצליה משה פדלון.

כוכב עולה. ברודני עם הכדור.
כדורגל לחיזוק הדו־קיום בין אזרחי ישראל.

חיים ביבס, יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים-רעות ברך את ראשי הרשויות ואמר: “אנחנו גאים להוביל את חגיגת הספורט והאחדות של השלטון המקומי ברוח היורו, כסמל לאחדות, שיתופי פעולה, תקווה ובניית עתיד משותף, בייחוד אחרי האירועים הקשים שעברנו בחודשים האחרונים. אצלנו ברשויות ברחבי הארץ ניתן לראות בכל יום את החיים המשותפים בין המגזרים השונים, ותפקידנו הוא לעשות הכל כדי לטפח את המחבר ולהתגבר על המפריד. כוחנו כעם וכמדינה הוא באחדות הפנימית. ולא פחות חשוב, טוב לראות שרמת הכושר של ראשי הרשויות לא רעה בכלל”