Site icon מקומונט גבעת שמואל

אלפים באירועי יום העצמאות בגבעת שמואל

עם אלפי תושבים, מופע של הלהקות הייצוגיות בסימן ישראל חוגגת 70, מופעים של הפרוייקט של רביבו, עידו בי וצוקי, שמעון ולוי – יוצאי שוטי הנבואה, אביב גפן ומופע חצות וחצי חגגה גבעת שמואל 70 שנות עצמאות למדינת ישראל

את חגיגות העצמאות 70 למדינת ישראל, שהתקיימו בגינת האירועים החדשה ברחו הזיתים   והופקו ע”י המתנ”ס,  פתח ראש העיר יוסי ברודני  כשעלה לבמה ועליה בני נוער שביצעו תהלוכת דגלים לפתיחת הערב.  ברודני בירך את הקהל הרב שהגיע לחגוג, איחל חג עצמאות שמח ושלח ברכות לתושבת העיר רחלי גנות שהדליקה באותה העת משואה בהר הרצל. בסיום דבריו הזמין ראש העיר לבמה משפחות מקרב העולים החדשים בעיר לשירה משותפת של התקווה.

השנה במסגרת מופעי יום העצמאות הופיעו על הבמה הפרוייקט של רביבו, עידו בי וצוקי, שמעון ולוי- יוצאי שוטי הנבואה ואביב גפן. על ההנחייה הופקד כוכב הילדים גיא פרידמן.  חלק נכבד מהערב יועד לשרשרת מופעים מרהיבים ומושקעים במיוחד, השנה בסימן  ישראל חוגגת 70 שנה,  אשר בוצעו ע”י מיטב הכישרונות המקומיים- הלהקות הייצוגיות – “שובבי הגבעה”, “שרים  בגבעה” ולהקות המחול , בניהולו המוסיקלי של עוזי אסנר ובבימויה של עדינה חיימיס.   את הערב ליווה מסך לדים ענק שהוצב מאחורי הבמה ועליו הוקרנו קטעי וידאו ייחודיים שהותאמו למופעים החיים על הבמה. כן נהנו הנוכחים ממטחי זיקוקין דינור מרהיבים.

לאחר סיום המופעים בבמה המרכזית , החלה מסיבת ‘חצות וחצי’ במגרש הכדורסל באולפנה  אליה הגיעו המוני תושבים  שם חיכו להם לא פחות מהאמנים – אלון אולארצ’יק, אפרים שמיר ושלמה יידוב למופע משותף וסוחף.

כמדי שנה  החלו  אירוע יום העצמאות בתפילה חגיגית בכל בתי הכנסת בעיר. אל מגרש הכדורסל באולפנה  הגיעו אלפים להשתתף בתפילה המרכזית של בית הכנסת “לכו נרננה”- קרליבך, עם שירים וריקודים. בתפילה השתתפו ראש העיר, רב העיר, חברי מועצת העיר, יו”ר המועצה הדתית ואישי ציבור נוספים.

חוגגים עצמאות. צילום: עדי לוין