Site icon מקומונט גבעת שמואל

“אמא, מתי הבת מצווה שלי?”- הגיע הרגע הגדול ועוד לא התכוננתם? כל המידע בכתבה הבאה

“אמא מתי הבת מצווה שלי” וזה הרגע שנופל האסימון שאירוע הבת מצווה לילדה מתקרב וצריך לארגן את האירוע ואינכם יודעים היכן להתחיל? הירגעו בלי לחץ, עם התקדמות הטכנולוגיה והרשתות החברתיות חיפוש אנשי מקצוע וספקים נהיה קל יותר גם בהמלצות של חברים ומשפחה. 

אנחנו במרכז לצילום אומנותי נותנים מגוון שירותי צילום לבת מצווה ונשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי בנושא, באתר שלנו ניתן להתרשם מהעבודות ומאופיין, וכן ניתן לקבל מבחר הצעות בהתאמה אישית לצילום. לאחר שיש בידכם רשימה של צלמים שנראים לכם מקצועיים ואדיבים לכו לפגישה עימם וקחו את הנערה גם להתרשם כי היא גם צריכה להרגיש בנוח איתו וכן לברר את הקונספט שהנערה רוצה. אם ידוע לכם על רעיון שלה לגבי הבת מצווה נסו להעלות את הרעיון וראו את שיתוף פעולה עם הצלם, זיכרו בת מצווה זה פעם אחת בחיים ומהווה זיכרון לעולמים ואם תצליחו לקלוע לקונספט המתאים לה והצלם מקצועי וסבלני שזורם, אז זכיתם. 

חיפוש אטרקציות לבת מצווה. 

רצוי להכין רשימה של מטלות לבת מצווה כדי שתהיו מסודרים שלא יתפספס משהו כגון אולם, קייטרינג, תלבושות , תקליטן ועוד. המחשבה על בת מצווה ייחודית לביתכם דורשת מכם יצירתיות. אחד האטרקציות הוא קליפ לבת מצווה שהנערה תוכל להכין עם חברותיה והצלם. אחת הבת מצוות שצילמתי כלת בת מצווה שמשתתפת בחוג ריקוד חיברה ריקוד בשיתוף כוריאוגרפית והוא צולם באחד האתרים ברחבי העיר שהנערה בחרה והוא הוקרן על מסך גדול באולם כשהנערה רוקדת ברקע הקליפ וזה היה נראה כאילו לקוח מערוץ mtv. באירוע בת מצווה אחר כלת הבת מצווה כתבה נאום מרגש שבו היא מודה להוריה על כל מה שהם בשבילה ושהיא מאחלת לעצמה להיות הורהכמוהם כשהיא תגדל ותהיה אמא לילדים. הנערה לא פסחה כמובן בתשבוחות על הסבתא אשר דואגת לה ימים כלילות כשהוריה הולכים לעבודה והסבתא משמשת יום יום כמטפלת עד לבוא ההורים מהעבודה. רצוי מאוד להתייעץ עם הבנות לגבי האירוע שלהן מאחר שהן מעורות תמיד בכל הטרנדים העכשווים.

תמונה: freepik

אצלנו במרכז לצילום בת מצווה ניתן להתרשם מכל העבודות שעשינו ולקבל רעיונות לצילום או אטרקציות שאפשר לשלב בבוק או בקליפ. 

אלבום בוק בת מצווה

כשאתם הולכים לקנות רכב חדש ועושים סקר שוק לגבי מי האבא והאמא של האוטו ומבקשים לראות חידושים או אחריות על הרכב כי אתם רוצים את התמורה הכי טובה לכסף שלכם. בחיפוש אחר צלם מקצועי לבוק בת מצווה זה אותו הדבר, אתם תרצו שהצלם יהיה מנוסה מקצועי ואדיב, שהתוצאה תהיה מעולה במיוחד שבנות המצווה מראות אחת לשניה את האלבום והן מתחרות ביניהן למי יש יותר טוב. אנחנו במרכז לצילום אומנותי צוות המונה 8 צלמים בעלי ניסיון של 8 שנים ואלפי צילומים וזה מקנה לנו יתרון של מקצועיות והתאמה של אטרקציות לנערה. 

מלכה ליום אחד

אחת המטרות של בוק בת מצווה, היא לתת לנערה להרגיש שהיא מרכז העניינים והיום הזה שלה ולכן יש לתכנן יום זה ולהקפיד שיש הבנה עם הסטודיו לגבי מה כלול סט הצילומים כמה לוקיישנים. לרוב מדובר ב 3 לוקיישנים ואם הנערה רוצה משהו מיוחד שהוא במרחק נסיעה גדול אז יש לבדוק אם יש תוספת על הנסיעה.בצילומי סטודיו לרוב יש אביזרים אך רצוי גם להביא מהבית או לוודא שיש אותו בסטודיו על מנת שלא תהיה אכזבה ביום הצילומים לנערה. אנחנו במרכז לצילום אומנותי נדאג שהנערה תרגיש מיוחדת ביום זה. 

ישנם גם צילומים בטבע

למשל חוות סוסים, פיקניק, באגם.( ברחבי העיר ) קירות גרפיטי, קניון או חוג ספורט שהנערה משתתפת בו( או בים וצילומים אלה עורכים בין 6-3 שעות. אנחנו במרכז לצילום אומנותי בעלי ניסיון של כ 10 שנים, ניתן להתייעץ איתנו בכל פרט ופרט. מחירים והתאמת החבילה לבת מצווה. המרכז לצילום אומנותי הוא סטודיו בעל חשיבה יצירתי ומחוץ לקופסא והמחירים שלנו סבירים ולכל כיס. בוק בת מצווה מחוץ לסטודיו נע בין 1800-1200 שקל ומקבלים עד 140 תמונות באלבום דיגיטלי. ובוק בתוך הסטודיו מחירו בין 1400-1200 שקל וגם כאן מקבלים 140 תמונות.

המרכז לצילום אומנותי – 058-5455500

סניפי הצילום מחיפה ועד באר שבע, חפשו באתר