Site icon מקומונט גבעת שמואל

אמי”ת בר אילן גוש דן זכה בפרס החינוך: בית הספר המצטיין במחוז תל אביב של החמ”ד

בית החינוך אמי”ת בר אילן גוש דן (ע”ש גינזבורג) זכה בפרס החינוך המחוזי כביה”ס המצטיין במחוז תל אביב של החמ”ד (חינוך ממלכתי דתי).

בימים אלה נודע כי בית הספר אמי”ת בר אילן, הגובל בסמיכות לגבעת שמואל ורבים מתלמידיו הם בני העיר, נבחר לבית הספר הטוב ביותר במחוז תל אביב של מנהל החינוך הממלכתי דתי במשרד החינוך לשנת הלימודים התש”פ, והינו מועמד לזכייה בפרס החמ”ד הארצי.

ביה”ס ציין בשנה האחרונה את יובל ה-40 להקמתו, ואלפי בוגריו השתלבו כמובילים בכל התחומים – עולם התורה, האקדמיה, צבא, הייטק, רפואה ומדע.

בית החינוך פועל לקידום התלמידים למצוינות יוצאת דופן (בשיתוף אוניברסיטת בר אילן ותכניות נוספות) בכל נתוני התמונה החינוכית: מצטייני מנכ”ל, אחוזי זכאות לבגרות, אחוזי קצונה בצה”ל בקרב הבוגרים, וזאת בשיתוף אוניברסיטת בר אילן ותכניות נוספות.

בית הספר הצמחי בוגרים מובילים בכל תחומי החיים. אמי”ת בר אילן. צילום: שלומי רוזנברג

במקביל חותר בית החינוך בעשור האחרון גם להעצמה רגשית של התלמידים וזאת על ידי יוזמות חינוכיות רגשיות פורצות דרך, כמו מרחב ייחודי לשיח רגשי המאפשר למידה חווייתית ושונה דרך חיבור לעולם הרגש על בסיס ערכי- תורני.

וועדת הפרס של החמ”ד בהרכב של 7 חברים ובראשם בועז קולומבוס מפקח ארצי בחינוך העל יסודי בחמ”ד, ביקרה השבוע בבית החינוך, במהלך הביקור סקרה וועדת הפרס את הפרויקטים הפדגוגיים והרגשיים הייחודיים בבית החינוך. משיח עם צוות החינוך והתלמידים התרשמו חברי וועד הפרס מהקשר המיוחד הקיים בין ההנהלה, המורים והתלמידים.

תומר שופר מנהל בית החינוך אמי”ת בר אילן: “הצלחת בית החינוך היא תוצאת עמלם המשותף של כל צוות החינוך וההוראה בשיתוף העירייה, משרד החינוך ורשת אמי”ת לטובת כל אחת ואחת מתלמידינו”.

המורים והנהלת ביה”ס. צילום: מתן ברק