Site icon מקומונט גבעת שמואל

אמן חושים ברמת גן – אסף סלומון

דברו עכשיו עם אסף סלומון, אמן חושים ברמת גן והסביבה שירים את האירוע שלהם לגבהים חדשים! מחפשים אמן חושים ברמת גן? כנסו לאתר של אסף סלומון, גלשו והכירו את הברנש המוכשר ביותר בסביבה בתחום אומנות החושים! אמן חושים ברמת גן בעל ניסיון הופעות עשיר בכל מסגרת ובפני כל קהל: חרדי, דתי וחילוני. אמן חושים ברמת גן המופיע בהצלחה כבר מעל 15 שנה בפני ילדים, בני נוער ומבוגרים ומביא שני סוגי מופע: מופע קלוז אפ ומופע מעבר בין השולחנות שם הוא מפעיל את האורחים ונותן לכל אחד ואחת את ההזדמנות לתפוס אותו באחד הקסמים המהפנטים והמדהימים שהוא מבצע על הקהל!

אסף סלומון – אמן חושים בתל אביב, רמת גן והסביבה

הקלדתם אמן חושים ברמת גן והגעתם לכאן? הגורל כנראה רצה שניפגש… הזמינו אומן חושים מוביל ומוערך בתעשייה לאירוע הבא שלכם ותקבלו מופע קוסמות כמו שכתוב בספר עם כל האביזרים והטריקים של קוסם רגיל פלוס היתרונות של אומן חושים, טרנד האירועים המוביל בישראל ב-5 שנים האחרונות! אסף סלומון הוא אמן חושים ברמת גן המביא להופעה ידע עצום במנטליזם, קריאת מחשבות, טלפתיה ומבצע את כל דברים שאולי שמעתם עליהם במופע אומן חושים: קריאה קרה, ריחוף, זריזות ידיים, קריאת מחשבות, הזזת חפצים ועוד!

מי חיפש אמן חושים ברמת גן?

איך ידענו שחיפשתם אמן חושים ברמת גן והגעתם דווקא לכאן? אוקיי אז גם גוגל יודעת לקרוא מחשבות… אבל זו לא חוכמה כי היא מפעילה עוקב אחרי הגולשים אבל אסף סלומון מצליח לחדור אל תוך המחשבות שלכם ולגלות מה הן עוד לפני שאתם פועלים לפיהן! רוצים לגלות את הסודות העומדים מאחורי גדולי הקוסמים ואמני החושים בארץ ובעולם? אסף סלומון פותח עבורכם צוהר לעולם קסום ומסתורי ומאפשר לכם לקבל קמצוץ מידע וללמוד את אחד הקסמים שלו ולהציג אותו במופע! רק חתן השמחה זוכה לכך אך אם אתם רוצים להתמקצע בתחום אומנות החושים ולהפוך בעצמכם למנטליסטים ואומני חושים מהשורה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם אסף ולהירשם לאחת מסדנאות הקסמים שלו!

צילום: freepik

אמרו שלוש פעמים: אמן חושים ברמת גן, אמן חושים ברמת גן, אמן חושים ברמת גן וראו איזה פלא: הנה אתם כאן באתר של אסף סלומון, אמן חושים לאירועים, איזה קסם מטורף! ועכשיו ברצינות… אסף סלומון הוא אומן חושים מהמובילים בישראל ואם חשקה נפשכם להתמוגג ממופע של אמן חושים בתל אביב, ברמת גן או בכל עיר אחרת בארץ, אתם מוזמנים לעשות את זה עכשיו ולהשאיר פרטים או להתקשר ולהתחיל להזיז את העניינים! התאריכים הפנויים הולכים ונתפסים בגלל הקורונה ומומלץ לשריין תאריך למופע אומנות החושים של אסף כבר עכשיו לפני שכל התאריכים ייתפסו האולמות האירועים ימלאו את כל התאריכים שלהם אחרי שכל זה ייגמר וזה ייגמר מתי שהוא, לא?!

אסף סלומון: אמן חושים ברמת גן – חוויה בלתי נתפסת באירוע הבא שלכם

אומנות החושים כבשה בסערה את ישראל ואת כל העולם בשנים האחרונות. כל שנה אומני חושים חדשים מנסים לכבוש את הבמות ומבינים שהקהל הישראלי נמשך לסוג אומנות זה, שרק בעשור האחרון צברה תאוצה ומצאה מעריצים בכל העולם. זה לא שלא הייתה אומנות חושים מאז ומעולם אך בעשור האחרון התגבשה האומנות לכדי ענף פורץ דרך ונפרד מעולם הקוסמות הקלאסי. כיום יש המון אומני חושים בישראל אך לפני כ-15 כשתחום זה היה בחיתוליו, אסף סלומון כבר עשה את צעדיו הראשונים בתחום שנראה אז בזמנו הזוי בלשון המעטה. אסף סלומון היה פורץ דרך ובין ראשוני אומני החושים וכיום הוא מנוסה מתמיד ומעלה מופע אומן חושים כובש, אנרגטי ומלא הומור המצליח לכבוש את הקהל בכל מקום בו הוא מופיע ובכל ברכב אורחים: ילדים, בני נוער ומבוגרים.

אסף עובד בלי הפסקה ומופיע גם מול ילדים ובני נוער בימי הולדת, בר מצווה וכדומה וגם במופע אחר למבוגרים בערבי הווי, ערבי חברה, כנסים, אירועים חברתיים, מסיבות חברה ועוד.

מוזמנים לקבל פרטים על אירועי המבוגרים ואירועי הילדים ולגלוש באתר כדי לקרוא המלצות של אורחים באירועים בהם אסף הופיע או הנחה. מוזמנים ללמוד עוד על תחום המנטליזם ולקרוא אודות אסף סלומון באתר הבית שלו.

“זה לא אמיתי! איך הוא עשה את זה?!”

מי יודע מה אמיתי ומה לא, ולמען האמת אם היינו יודעים איך הכל עובד, אולי רק היינו משתעממים יותר… קוסם אמיתי הריי לא יכול להרשות לעצמו לגלות את הקסמים שלו. חלק יגידו שאפשר לומר שקסמים שהם רק אחיזת עיניים וזריזות ידיים הם רמה אחת פחות מקסמים של מנטליסט ואומן חושים, המפעיל יכולות מורכבות הרבה יותר ויוצר קטעי מלאכת מחשבת המצליחים להערים על המשתף בקטע ועל כל הקהל.

pixabay

אבל האמת היא שאם הקוסמים היו צריכים לספר לכם איך עובדים הקסמים, הם היו צריכים להרוג אתכם אחר כך… זו בדיחה כמובן אבל דווקא יש אומני חושים וקוסמים שכן נעתרים לבקשת הקהל ומגלים קסם אחד או שניים. למה? דווקא כדי להוכיח לקהל שלמרות שהוא כבר יודע איך הקסם מבוצע, הקסם עדיין עובד והוא לא מצליח לעלות על הרגע המדויק בו הוא נפל בפח!

מה יותר מסובך: לחתוך אישה לשתיים בארגז או לנחש מחשבה של מישהו במדויק?

בשנים האחרונות ומאז שטרנד אומנות החושים כבש את העולם, יש ‘מלחמה’ בין קוסמים רגילים לאומני חושים והקהל שלהם, כאשר כל מחנה טוען שהאומנות שלו טובה יותר. אבל זה מצחיק, הריי שני הענפים צמחו מאותו גזע! זה כמו שלנוצרים יש בעיות עם יהודים אבל הריי ישו היה יהודי אז מה הסיפור…. כך או כך גם קוסם רגיל וגם אומן חושים צריכים להיות אנשים מאוד מוכשרים, מקצועיים, כריזמטיים ובעלי יכולת לתקשר עם הקהל ולעבוד עליו מול העיניים. דברים שלא כל אחד יכול לבצע ובכל מקרה דרוש ניסיון רב והרבה תרגול לבצע גם את המובן מאליו שלא לדבר על קסמים מורכבים של קריאת מחשבות וכדומה.        

אז מה אתם חושבים? אומן חושים הוא יותר טוב מקוסם?

אנחנו חושבים שכל אומנות היא טובה ולכל אומנות יש את היתרונות והחסרונות שלה ואם אתם אוהבים יותר קוסמים, זכותם ואם אתם מתחברים יותר לאומני חושים זכותכם גם! ובמקרה שלנו אסף סלומון הוא אחד האומנים היחידים השולטים בשתי השיטות ומיישם אותן בשטח במופע הקוסמות ואומנות החושים המהמם שלו!

אז מה אתכם? ראיתם כבר הופעה של אומן חושים במציאות? ולא, קטעים ביוטיוב או בטלוויזיה לא נחשבים כי איך תדעו שלא עבדו עליכם בעריכה? אם יש לכם ספקות ואתם רוצים להפריך אחת ולתמיד את אומנות החושים אתם חייבים להיות נוכחים ולראות במו עיניכם את המתרחש, לא? אז הנה, יש לכם הזדמנות יוצאת דופן להיות בהופעה של אחד מאומני החושים הכי טובים ופעילים בארץ! פשוט השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם עם כל הפרטים לגביי המופע. להתראות ובהצלחה!