Site icon מקומונט גבעת שמואל

“אנדרדוס”, מחול ולילה במוזיאון: חנוכה בגבעת שמואל

חנוכה בגבעת שמואל היה עמוס בהופעות ואירועי תרבות עם סדרת הצגות של חבורת “אנדרדוס”, מופע מחול אינטראקטיבי לילדים “אלומיני במוזיאון” ואפילו לילה לבן גדוש במחול ושינה בשק”שים של בית הספר למחול של מתנ”ס גבעת שמואל 
חנוכה שמח ומשפחתי בגבעת שמואל: כ-1000 ילדים והורים הגיעו לצפות בשלוש הצגות רצופות של המחזמר לכל המשפחה “מערת האוצר” של ההרכב הקומי “אנדרדוס” שהתקיים ביום רביעי האחרון. המחזמר, שנערך ביוזמת המחלקה לתרבות יהודית במתנ”ס ובתמיכת האגף הארצי לתרבות יהודית, עוסק בעלי, השודד האמיץ, שרוצה לחזור למוטב אך הסולטן הרשע דולק אחריו ולא מאפשר לו לעשות כן. עלי מגלה שהדרך לחזור ולעשות מעשים טובים לא קלה אך בעזרת כוח רצון וחברים אפשר תמיד להצליח ולעשות טוב. ארבעת השחקנים – יאיר יעקבי, נדב נווה, אשר בן אבו ומתן צור, שמחו להתארח זו השנה השלישית באולם התרבות של גבעת שמואל. אם לשפוט את פרצי הצחוק, הילדים, הנוער וההורים נהנו מאד.

חבורת אנדרדוס ו”מערת האוצר”. צילום: יחצ

בנוסף, ביום חמישי האחרון התקיימו  שני סבבים של מסיבת חנוכה לכל המשפחה באולם התרבות עם מופע מחול אינטראקטיבי “אלומיני במוזיאון” שזכה להצלחה עולמית וריתק את הילדים.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

המופע מספר את סיפורו של אוצר במוזיאון, המקדיש את זמנו לצחצוח וסידור יצירות האלומיניום אך מעולם לא יצר דבר בעצמו. לקראת תערוכה חדשה, מחליט האוצר ליצור את יצירתו הראשונה, אך אבוי, ההשראה לא מגיעה. באישון לילה, במוזיאון השקט, מתחילים חומרי הגלם ויצירות האלומיניום להתעורר וסוחפים את הגיבור והקהל להרפתקה אינטראקטיבית ומלאת דמיון. צינורות ואביזרים מאלומיניום קמים לתחיה ומואנשים באמצעות מחול ומוסיקה. חפצים דוממים הופכים לדמויות מסתוריות ומשעשעות, מרחיבות דמיון וסוחפות. הילדים לא יצאו בידיים ריקות ובסיום ההופעה כל ילד קיבל סביבון מזמר ומנגן.

“אני שמחה שהתושבים מצביעים ברגליים, באים ונהנים ואנחנו נמשיך לספק לתושבי גבעת שמואל אירועים מעניינים, משמחים ומרתקים”, אומרת מירי אסנר מנהלת התרבות בעיר. “בנינו תכנית מגוונת ומעניינת לחורף הקרוב ולתושבים מחכה חורף איכותי ומעניין”.