Site icon מקומונט גבעת שמואל

“בבקעת אונו מחדדים טעמים לקראת האביב”

החל מהשבוע כבר לא נצטרך לנסוע אל תל אביב או פתח תקווה בכדי לרכוש מטוב הארץ כי רשת בוסתן המתמחה במוצרי בריאות וטבע פתחה סניף חדש בבקעת אונו, ממש לא רחוק מאיתנו במרכז המסחרי בגני תקווה. 

באירוע חגיגי שנערך אמש הגיעו אל הסניף החדש אורחים רבים שזכו לטעום ממגוון המוצרים שיש לחנות להציע ביניהם חליטות תה, פיצוחים, ממרחים, פירות יבשים, תבלינים ועוד מוצרים רבים וטעימים לבישול ואפייה.

במהלך האירוע תושבי השכונה והאורחים נהנו מהרצאה מרתקת שנקראת “כשיצירתיות פוגשת את המציאות” אשר עוסקת בחשיבה מחודדת ומעצימה.

צילום: ליבי ברגמן

את ההרצאה העביר הרעיונאי ויועץ המיתוג שאול מידן והיא התבססה על ספרו הייחודי “מחודדים לחיים”. הספר כולל אוסף של 43 חידודי לשון אותם אסף וערך מידן במשך 20 שנה בהשראת סיפורי חיים, חוויות, כישלונות והצלחות אשר נשמרו קרוב אל ליבו.

במהלך ההרצאה העביר בין האורחים מידן את כדור החידודים וכל אחד ואחת מהם זכו להוציא חידוד ייחודי שהעלה חיוך על פניהם. “אל תיתן לפחד לנהל אותך, הוא מנהל גרוע”, “לא צריך לעצור רגע ולהגיד תודה, אפשר גם תוך כדי הליכה” ו”כדי להיות העיפרון הכי חד אתה צריך לצידך את המחדד הכי טוב” היו רק חלק מהחידודים שהוקראו במהלך הערב.

שאול מידן. צילום: ליבי ברגמן

כששאלנו את מידן איך אתה ממציא את החידודים? הוא ענה בחיוך גדול “אני מסתכל על המציאות והחיים בזווית ראייה אחרת, מחודדת, שמעוררת מחשבה ובעיקר חיוך”.

והוא אכן צודק. היה קשה להתעלם מהשילוב המנצח של יצירתיות בטעמים מצד אחד ויצירתיות במחשבה מן הצד השני. בעזרת הספר “מחודדים לחיים” יוכל כל כל אחד וכל אחת מאיתנו להסתכל על החיים בצורה מחודדת ומעניינת יותר. את הספר ניתן לרכוש ברכישה ישירה דרך שאול מידן והוא מהווה מתנה נהדרת לכל אירוע וחג.

לרכישת הספר, לחצו כאן