Site icon מקומונט גבעת שמואל

בגבעת שמואל זהירות בדרכים זה לא רק בתיאוריה

מרכז צעירים של עיריית גבעת שמואל ביוזמה חדשה ללימוד מבחן נהיגה תיאורטי פרונטלי לצעירי העיר, שכלל גם תרגולים לקראת מבחן התיאוריה ▪︎ ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “הבטיחות בדרכים ולימוד עקרונות הנהיגה הנכונה הן הצלת נפשות בעיניי – בעיקר בתקופה זו של חזרת תלמידי העיר לבתי הספר”

מבחן הנהיגה התיאורטי, “תיאוריה”, כפי שהוא מכונה על ידי העם, הוא שלב חובה בדרך להוצאת רישיון נהיגה במדינת ישראל. בשל הקורונה התקשו רבים מהצעירים בעיר ללמוד בקבוצות לקראת המבחן ולכן ביחידה לקידום נוער וצעירים של עיריית גבעת שמואל, החליטו ליזום בשיתוף תוכנית יתד ומרכז צעירים שתחת האגף לשירותים חברתיים בעיר, קורס תיאוריה פרונטלי לצעירי גבעת שמואל.

הקורס שנערך במשרדי האגף לשירותים חברתיים מנה כ-5 מפגשים, ומלבד לימוד עקרונות הנהיגה הנכונה והבטוחה, חלקיו המכניים של הרכב ולימוד התמרורים כלל גם שלל תרגולים לקראת מבחן התיאוריה.

“קיימת חשיבות רבה לכוח של הקבוצה בסיוע הדדי וצעירי העיר נהנו ממנה ונעזרו במורה נהיגה מקצועי ומיומן שהעביר להם את חומר הלימוד בצורה יעילה ואפקטיבית” סיפרה תמר, רכזת תעסוקה בתוכנית יתד ומרכזת מרכז הצעירים גבעת שמואל.

שיעורי תיאוריה. אילוסטרציה. באדיבות: דוברות גבעת שמואל

עוד הוסיפה תמר כי “אנו רואים חשיבות רבה בסיוע לצעירי העיר בצמתים שונים, בהנחלת כלים, פיתוח מיומנויות והקניית כישורי חיים שיהפכו אותם למבוגרים בעלי ידע ומסופקים. ואני שמחה שהצלחנו לסייע לחלקם גם בשלב הקריטי של ההכנה לקרת מבחן התיאוריה”.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני מסר: “הבטיחות בדרכים ולימוד עקרונות הנהיגה הנכונה והזהירה הן הצלת נפשות בעיניי – בעיקר בתקופה זו של חזרת תלמידי העיר לבתי הספר. להיות עיר מרכז לחינוך ומצוינות לא מסתכם רק בציוני הבגרות הגבוהים או בצמרת מדדי ההתגייסות וההתנדבות, אלא גם באחריות חברתית לנהיגה בטוחה ולזהירות בדרכים הן בכבישי העיר והן בכבישי הארץ בכלל.