Site icon מקומונט גבעת שמואל

בגולני כמו בגולני – לא שוכחים את החברים שנפלו!

 זוהי השנה ה-17 ברציפות שמתקיים בגבעת שמואל טורניר כדורסל לזכרו של תושב העיר, עופר שרעבי ז”ל, שנהרג מאש מחבלים כששירת כחייל בחטיבת גולני • “ערבות הדדית וסולידריות חברתית – מסורת שיש להמשיך” ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני

מאות ילדים, בני נוער וחיילי גולני מילאו ביום חמישי האחרון את אולם הכדורסל של ביה”ס מורשת נריה בגבעת שמואל לטורניר הכדורסל המסורתי, המתקיים בעיר זו השנה ה-17 ברציפות  לזכרו של סמ”’ר עופר שרעבי ז”ל – יליד גבעת שמואל, שנהרג במהלך קרב מול מחבלים בבקעת הירדן, בעת ששרת כמפקד בחטיבה 13 בגולני.

צילום: דוברות גבעת שמואל

כבכל שנה, מתנ”ס גבעת שמואל בשיתוף קבוצת הכדורסל עירוני אליצור גבעת שמואל, ציינו את האירוע לזכרו של עופר, בטורניר מרגש בו שיחקו בין היתר לוחמים וטירונים מגולני, שהתייצבו לשחק ולהצדיע לזכרו של חברם לנשק. אליהם הצטרפו גם שחקנים צעירים מעירוני אליצור גבעת שמואל, שעופר בעצמו היה אחד מחניכיה.

ראש העיר, יוסי ברודני: “בגבעת שמואל ישנה ערבות הדדית וסולידריות חברתית ענפה, היוצרת קהילה חמה ומרקם חברתי מיוחד, שללא ספק מחזקים את החוסן שלנו כעיר וכקהילה. הטורניר לזכרו של עופר הפך בגבעת שמואל למסורת ובכוונתנו להמשיך מסורת מרגשת ומלכדת זו גם בהמשך. רבים ביישוב זכו להכיר את עופר מהשעות שבילו עמו על מגרשי הכדורסל והכדורגל והטורניר הזה הוא דרך מתאימה להנצחת זכרו”.

יו”ר אליצור גבעת שמואל, ציקון הירשוביץ, דיבר על עופר כילד, כשחקן באגודה, על אופיו המקסים, על היותו מסור, מקצועי ואוהב ספורט. חנן הירשוביץ, המנהל המקצועי של קבוצות עירוני גב”ש, העלה אף הוא דברים לזכרו של עופר ועל כך שחלפו להם במהירות 17 שני. “אני זוכר היטב את המשחק האחרון שעופר ואני שיחקנו יחד. עופר היה אדם ערכי ואנחנו מנחילים לשחקנים שלנו את הערכים שלו”.

בטורניר שיחקו כאמור חבריו של עופר, מול החיילים מגדוד גולני וטורניר בין קבוצות הכדורסל של עירוני אליצור גבעת שמואל, בסיומו חולקו גביעים ומדליות לזוכים. האירוע הופק ע”י מתנ”ס מרחב גבעת שמואל, בשיתוף “אליצור גבעת שמואל” ובני משפחת שרעבי.

צילום: דוברות גבעת שמואל