Site icon מקומונט גבעת שמואל

בדיקת מקומונט: מתחם פנאי וספורט כזה עוד לא היה בגבעת-שמואל

שנה בדיוק אחרי שהונחה אבן הפינה, בואו תציצו במתחם הספורט העירוני המוקם ברח’ מנחם בגין (בצמידות לאולפנה). השבוע קיימו במקום סיור מקצועי באתר, ראש העיר יוסי ברודני יחד עם גורמי המקצוע בעירייה.

הקומפלקס החדש בהיקף השקעה של 25 מיליון ₪ משתרע על  שטח כולל של 3,500 מ”ר (מחולק למס’ קומות ומפלסים) וכולל 3 מתחמי פעילות נפרדים ועצמאיים שיחד מהווים את המתחם החדש:  אולם ספורט, אודיטוריום וחדרי פעילות וחוגים כאשר את כולם מקשרת מבואת כניסה מרשימה ורב- שימושית.

מתחם אולם הספורט מונה 600 מושבים (הגדול ביותר בגבעת-שמואל), מלתחות, חדרי שופטים, מערכת סלים חשמלית מתכווננת, פרקט מקצועי ואפילו עמדת צילום ייעודית. האודיטוריום החדשני והמעוצב כולל 320 מושבים, במת מופעים והרצאות וחדרי שחקנים. בחדרי הפעילות והחוגים (כ 300 מטר)  תתקיים פעילות ספורט ופנאי.

3,500 מ”ר של ספורט ופנאי. צילום: באדיבות עיריית גבעת שמואל

פרוייקט המתחם החדש שנבנה ברמת גימור גבוהה ביותר,  צפוי להסתיים במהלך קיץ  2019.

ראש העיר יוסי ברודני: “מבנה אולם הספורט העירוני והאודיטוריום מסמל את המשך תנופת הפיתוח שחווה העיר גבעת שמואל לרווחת תושביה. בשנים האחרונות העיר גדלה ומתפתחת וכך גם צורכי הפנאי של התושבים. אנו רואים חשיבות רבה בעידוד התושבים לשמירה על אורח חיים בריא ומשקיעים משאבים רבים בהקמתם של מבני ציבור ופנאי , מתקני ספורט ועוד”.