Site icon מקומונט גבעת שמואל

בדרך לכנסת: אבי קלמה הוצב ברשימת “תקווה חדשה” לכנסת ה-24

עם סגירת רשימות המועמדים לכנסת ה-24 בסוף השבוע שעבר התבהרה תמונת המועמדים ונראה שלגבעת שמואל עשויה להיות נציגות מורחבת – ומגוונת – בכנסת הבאה.

בשבוע שעבר סיפרנו לכם כי חברת מועצת העיר לשעבר מיכל וולדיגר הצטרפה למפלגת “הציונות הדתית” של בצלאל סמוטריץ’ ותכהן כמספר 2 שלו ברשימה, מה שאומר שבמידה והמפלגה תעבור את אחוז החסימה תמצא את עצמה וולדיגר בוודאות בכנסת הבאה ואולי אפילו בתפקיד מיניסטריאלי משמעותי.

אך וולדיגר אינה המועמדת היחידה מגבעת שמואל. בנוסף אליה נמצא גם מזכ”ל מפלגת העבודה ערן חרמוני, יליד גבעת שמואל, שנבחר בפריימריז המפלגה במקום ה-11, שכרגע נראה קצת רחוק, אבל במומנטום הנכון ואם תחזיות “הפתעת הבחירות” יתממשו – מי יודע.

מועמד אחר נמצא דווקא ברשימתו של גדעון סער “תקווה חדשה”. גם הוא במיקום מעט גבולי מבחינת הסיכויים, אבל בכל זאת הוא משלנו – אבי קלמה, אחד הפעילים החברתיים המרכזיים והמוכרים בגבעת שמואל, מי שייסד לפני שנתיים את “אירוע הגאווה” הראשון בגבעת שמואל ומאז פעילים בנושא זה ובנושאים נוספים בקהילה.

אבי קלמה. צילום: מטה תקווה חדשה

קלמה, בן 44, גר גבעת שמואל עם בן זוגו שרון והוא אבא בהורות משותפת לתאומים בני 7.5 – יהונתן ומיכל. ב-23 השנים האחרונות עובד קלמה בתיאטרון, בתחילה בקאמרי והבימה והיום הוא מנהל מחלקת המכירות והמנויים של תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער.

למקומונט גבעת שמואל מסר קלמה לאחר הצטרפותו לרשימה: “בחרתי להצטרף למפלגת ׳תקווה חדשה׳ בראשותו של גדעון סער, שתפעל ללא לאות על מנת לאחות את הקרע בעם ולהקים ממשלה ממלכתית ויציבה בישראל. אני גאה להשתייך למפלגת עשייה, שבאה לשנות בתחומים רבים ובין היתר לקדם את זכויותיהם של קהילת הלהט”ב ושמח לייצג את חברי הקהילה הגאה בעיר מגוריי גבעת שמואל ובכלל.”

אירוע הגאווה הראשון בגבעת שמואל. צילום: באדיבות המארגנים