Site icon מקומונט גבעת שמואל

בדרך לשינוי | גדעון סער: “תומך בגל לנצ’נר לראש העיר הבא של גבעת שמואל”

פצצה פוליטית בגבעת שמואל, כשלראשונה אחד המועמדים לראשות העיר זוכה לתמיכה פומבית מדמות פוליטית אהובה ומוכרת מהזירה הארצית.

גל לנצ’נר והשר גדעון סער. צילום: דוברות

גדעון סער, שר וחבר הקבינט הביטחוני בממשלת החירום ולשעבר סגן ראש הממשלה, שר החינוך, שר הפנים ושר המשפטים, הודיע על תמיכתו במועמד לראשות העיר רו”ח גל לנצ’נר והביע אמון מלא בו וביכולת המקצועית ובניסיון שלו לתקן את הדרוש תיקון בגבעת שמואל ולהשביח ולהצמיח את מה שאפשרי לשפר עוד.

בפוסט שפרסם הערב חבר מועצת העיר גל לנצ’נר, כתב: “הודיתי לשר גדעון סער על קריאתו לתושבי העיר לתמוך בי ובמפלגתי בבחירות שיתקיימו ב-27.2 בגבעת שמואל. את ניסיונו המונציפאלי מתוקף היותו שר פנים מהטובים שהיו למדינת ישראל יעמיד לטובת העיר ותושביה.
“שוחחתי עם גדעון רבות אודות עתידה של גבעת שמואל וסיכמנו ששיתוף פעולה של ממשלת ישראל בפיתוחה של העיר גבעת שמואל יביא אותה למחוזות חדשים והצלחות רבות, תוך תיקון טעויות העבר.”

עכשיו גם יו”ר תקווה חדשה מצטרף לתמיכה בלנצ’נר. צילום: דוברות

בהמשך הפוסט מציין לנצ’נר מספר דוגמאות לנושאים מתוך המצע אותו הציג לציבור בחודשים האחרונים, אשר לדבריו הקשר עם סער ועם ממשלת ישראל יסייעו לקדם: “בתחבורה – ניתן יהיה לקבל אישורים לקווי תחבורה נוספים. כמו גם אישורים לפתיחת צירים חסומים.
עיר אוניברסיטאית – לשר הפנים יש את הכח לתת לתושבי העיר את בר אילן כנכס אסטרטגי מה שיעשיר את קופת העיר לטובת התושבים ויגדיל את השירות שהתושבים מקבלים.
שכונת גיורא – השכונה תקבל אישורים מואצים על מנת לסיים את תהליך הפינוי בינוי שהתושבים כל כך מחכים לו.”

לסיום, מביע לנצ’נר תקווה שכפי שנעשה להבדיל בממשלה, כשבעת הצורך ידעו כולם להתאחד, ידעו גם תושבי גבעת שמואל לעשות זאת לטובת העיר בה הם חיים: “יחד, בתמיכה רחבה של כל תושבי גבעת שמואל, מכל הגוונים ומכל קשת הדעות הפוליטיות, בלי ימין ובלי שמאל, דתיים חילונים ומסורתיים נביא בשורה חדשה לעיר האהובה שלנו”, סיכם.

סכנת נפשות: עובדי העירייה נשלחו לחצות את הכביש הסואן ולהסיר את שלטי המתחרה המוביל