Site icon מקומונט גבעת שמואל

בואי לגלות איך תוכלי לארגן מסיבת רווקות מנצחת

אם החברה הכי טובה שלך מתחתנת בקרוב, וודאי קיבלת על עצמך את המשימה לארגן עבורה מסיבת רווקות איכותית שהיא לא תשכח לעולם. במסיבת הרווקות זו ההזדמנות של הכלה לעתיד להיפרד מחיי הרווקות שלה, ולכן עלייך להפיק עבורה מסיבת רווקות מנצחת שתשאיר לה זיכרון כיפי ובלתי נשכח.

כמובן שיש אינספור אפשרויות לתכנון המסיבה, אך חשוב להתאים את קונספט המסיבה לסגנונה האישי של הכלה – בין אם מדובר על הלוקיישן בו המסיבה תתקיים, האטרקציות שיהיו בה, הקישוטים שיהיו מסביב ואפילו האוכל שיוגש לכולן.

כדי לעשות לך מעט סדר בדברים, פנינו אל הצוות של פורטל קרמל המפעיל אתר איכותי בו ניתן למצוא מגוון ענק של מפעילים למסיבת רווקות, נוסף על טיפים, רעיונות ומדריכים שיסייעו בתהליך הפקת האירוע. אז הנה כמה רעיונות מועילים שריכזנו עבורך שכדאי לך ליישם או רק לקבל השראה מהם.

מסיבת רווקות בלתי נשכחת. תמונה: freepik

מסיבת רווקות בספא

אם חברתך הטובה היא בעלת אופי שקט, נינוח ורגוע, היא בוודאי תעדיף לחגוג מסיבת רווקות בספא עם כמה מהחברות הקרובות אליה. מסיבת רווקות בספא היא הזדמנות מצוינת עבורה לתפוס כמה רגעים של שלווה, רגע לפני ההכנות האינטנסיביות לאירוע הגדול בו היא תינשא לבחיר ליבה. תוכלי למצוא מקומות ייעודיים המציעים חדרים פרטיים בספא לצורך המסיבה, בהם ניתן לחגוג באופן פרטי ושקט בכל דרך בה תבחרו וכמובן להעניק לכלה מסאז’ מפנק במתנה מכולכן.

מסיבת רווקות בלופט / וילה

אפשרות נוספת לעריכת מסיבת הרווקות היא חגיגה שתתקיים בלופט או וילה פרטית. לופט זה למעשה מקום מרווח ייעודי עבור מסיבות, ניתן לומר שזהו מועדון קטן, ולכן אפשר למצוא בו את כל הציוד והאבזור הנחוץ למסיבה כמו מערכת הגברה למוזיקה, מסכים להקרנת סרטוני ברכה מרגשים או לצורך מסיבת קריוקי, כסאות ושולחנות או מקומות ישיבה נוספים ונוחים, ועוד אבזור נוסף בהתאם לצורך והעדפה.

בדומה ללופט, גם וילה פרטית יכולה להציע את האבזור הנחוץ למסיבה, כאשר לרוב הבחירה בווילה תהיה גם כדי ליהנות מחצר ובריכה פרטית צמודה המושלמים לעונת הקיץ. לכן אם הכלה לעתיד אוהבת מסיבות ולחגוג בגדול, זוהי אפשרות מצוינת עבורה למסיבה.

אילו אטרקציות מתאימות למסיבת רווקות?

לאחר שמצאת מקום מתאים לחגוג בו את מסיבת הרווקות, כעת עלייך למצוא אטרקציות כיפיות שיוסיפו לאווירה של המסיבה. גם במקרה זה היצע האפשרויות הוא מגוון, ולכן חשוב להתאים את סוג ואופי האטרקציה להעדפות ולסגנון האישי של הכלה שמתחתנת. ניתן לבחור בין מפעילים המעבירים סדנאות מעשיות כמו קוקטיילים, אופנה וטיפוח, בישול ואפייה וכו’, או להזמין סטנדאפיסטים למסיבות ואירועים שינחו את המסיבה וידאגו להרים את האווירה עם משחקים, תחרויות והפעלות כיפיות ומלאות בהומור כאשר כמובן הכלה היא זו שתהיה במרכז תשומת הלב.