Site icon מקומונט גבעת שמואל

בחירת חברת ניקיון מומלצת למשרד מטופח

(צילום: pixbay)

יש שני גורמים חשובים שמרכיבים את העסק שלכם – העובדים והלקוחות. אם יש נושא אחד שחשוב לשני הגורמים הללו זהו נושא האסתטיקה. העובדים שלכם ראויים לסביבת עבודה נעימה, מטופחת ומסודרת, כזו שמאפשרת עבודה פורה וריכוז מרבי מבלי לדאוג לשאריות אבק, לכלוך או ריחות רעים. מן הצד השני, הלקוחות שלכם יסיקו רבות ביחס לאופי העסק מתוך המראה שלו. אם הם ימצאו משרד מטונף, שטיחים מוכתמים או ערימות של אשפה, סביר להניח שהם יסתכלו עליכם בעין מעט חשדנית או יתפסו את החברה כמנוהלת על ידי אנשים שאינם רציניים. אחד הכלים העיקריים שיוכלו לעזור לכם להימנע מרגעים מביכים כאלה ויצרו סביבת עבודה נעימה עבור האנשים שמשקיעים שעות רבות בקידום העסק, הוא הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מומלצת ומנוסה.

הכי חשוב – המלצות

בעלי עסק רבים נוטים לייחס חשיבות עליונה למחיר שירותיה של חברת הניקיון איתה יעבדו, אבל המחיר איננו בהכרח השיקול העיקרי. חברות שונות עשויות להציע מחירים מוזלים יותר או פחות, אבל השאלה החשובה באמת היא מה אתם מקבלים תמורת המחיר שאתם משלמים. כאשר אתם משווים בין חברות ניקיון בדקו לא רק את השורה התחתונה, אלא את האותיות הקטנות. מה תדירות הביקורים של צוות הניקיון, מי אחראי לרכישת הציוד והחומרים וכן מה מידת הזמינות של החברה במקרים מיוחדים – כל אלה נושאים חשובים. עם זאת, חשוב לא פחות לבדוק את איכות השירות. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מפקידים את מראה החברה שלכם בידיה של חברת ניקיון מומלצת, כדאי שתתחילו בחיפושים אחריה דווקא אצל המכרים שלכם. התייעצו עם חברים, בני משפחה וקולגות ובדקו האם יש להם ניסיון עם חברה כזו או אחרת, והאם הניסיון הזה הוא חיובי. אנשים שעל דעתם אתם סומכים בוודאי יתנו לכם חוות דעת כנה ואמיתית יותר מכל אדם אחר.

לקוחות קודמים

בכל הקשור לקבלת חוות דעת על חברת ניקיון מומלצת אפשר וכדאי לשוחח גם עם לקוחות קודמים. בקשו מחברת הניקיון שאיתה אתם מנהלים משא ומתן לקראת חתימת הסכם שתעביר לכם מספרי טלפון של שניים או שלושה לקוחות. אל תהססו להתקשר ולשאול שאלות. ודאו שהחברה עומדת בהתחייבויות שלה, שצוות ניקיון תמיד יהיה זמין לרשותכם ללא תירוצים והסברים הקשורים בימי מחלה או חופשה של עובדים, ובעיקר ודאו שהעובדים שצפויים להיכנס למשרד שלכם הם אמינים ומקצועיים. ככל שתהיו זהירים יותר מראש כך תוכלו להבטיח לעצמכם ראש שקט ומשרדים נקיים לאורך זמן. מומלץ שתבדקו גם את ההסכם שלכם לפני שתחתמו עליו. ודאו שכל ההבנות והסיכומים יופיעו גם בכתב. כל הצעדים הקטנים הללו יבטיחו לכם בסופו של יום שחברת הניקיון שלכם תעבוד בצורה הטובה ביותר כדי לעמוד בציפיות שלכם וכדי להבטיח לכם משרד מתוקתק.