Site icon מקומונט גבעת שמואל

בחירת טבעת אירוסין מושכלת

צילום: Freepik

גם השעה שלכם סוף כל סוף הגיעה, לאחר היכרות עמוקה ומוצלחת החלטתם ללכת צעד קדימה, ויש לומר נועז, ולהציע נישואין לאחת ויחידה. תמיד מקנן החשש מן הלא ידוע – שמא מושא אהבתכם תסרב להצעת הנישואין שלכם, אבל חשוב להיות כמה שיותר אופטימיים. גולת הכותרת בכל הצעת נישואין, ולא משנה עד כמה שהיא מושקעת, היא ללא כל ספק הענקת טבעת אירוסין, אשר מרגשת ונוגעת ללב כל אישה. לא כל יום קונים טבעות אירוסין, וכדאי שיהיה לכם קצת רקע בנושא, על מנת שתבחרו את הטבעת אירוסין בצורה מושכלת ומתוך לפחות הבנה בסיסית.

בחירת טבעת אירוסין בהתאם ליכולת הכלכלית שלכם –

אין כל עוררין על כך כי כאשר אתם מעוניינים להעניק מתנה כל שהיא למישהו שיקר ללבכם, אתם רוצים לקנות את המתנה הכי מושלמת והכי יקרה, הדבר מקבל משנה תוקף כאשר מדובר בבחירת טבעת אירוסין לבת הזוג האהובה שלכם. מבחינת המחירים של טבעות אירוסין – השמיים הם הגבול, חלקן מתומחרות באופן סביר וחלקן עם תג מחיר גבוה מאוד. על מנת לא ללכת לאיבוד ולחרוג מהיכולת הכלכלית שלכם, תעשו מבעוד מועד סקר שוק והשוואת מחירים, בין אם זה ברשת האינטרנט ובין אם זה בחנויות תכשיטים מקומיות. אין זה אומר שאתם חייבים להתפשר על איכות ויוקרה, מי שמשקיע בחיפושים יכול למצוא טבעות אירוסין מדהימות במחיר השווה לכל כיס.

איך אפשר לקנות טבעת אירוסין שתמצא חן בעיני בת זוגכם?

כאשר אתם מתעתדים לצאת למסע אחר חיפוש טבעת אירוסין שתמצא חן בעיני בת הזוג שלכם, תשננו את העובדה שהיא אמורה לענוד את הטבעת אירוסין הנבחרת על אצבעה לעד, ובשל כך כדאי שתהיו מודעים לטעם האישי שלה, אף אם מדובר ביהלומים ואף אם מדובר בזהב, בטבעת אירוסין דקה או בטבעת אירוסין עבה. במידה ואתם ממש לא בטוחים באיזה כיוון לבחור, זה הזמן לתשאל את החברים הכי טובים וקרובי המשפחה של בת הזוג שלכם, שמכירים אותה קצת יותר זמן מכם ויכולים לסייע לכם לפתור את הדילמה הזאת.

אילו אופציות קיימות ברכישה של טבעת אירוסין כאשר התקציב דל?

מאז ומתמיד היה מקובל לרכוש טבעת אירוסין עם יהלום, מפני שהדעה הרווחת הייתה כי היהלומים הם חבריהם הטובים של כל אישה, אבל ממש לא בהכרח, לא כל אישה ששה לענוד טבעת יהלומים או מתרגשת מהם עד עמקי נשמתה, וכמובן שמדובר בהוצאה כספית גבוהה מאוד. כאשר התקציב דל, ניתן להעניק את הטבעת אירוסין לבחירת לבכם אשר עברה מדור לדור, ויש בה משמעות עמוקה של המשכיות. יש אבנים יותר זולות מיהלומים, כגון – ספיר, אזמרגד או אודם או לחלופין פנינים.

האם כדאי לרכוש ביחד טבעת אירוסין?

ברור כי אלמנט ההפתעה בכריעה על הברך ובשליפה של טבעת אירוסין מדהימה שבחרתם בעצמכם הם בעלי אפקט מרהיב, אבל עד כמה שאתם חושבים שהנכם מכירים היטב את בנות הזוג שלכם, יתכן שהבחירה שלכם לא תהיה הכי מוצלחת. זאת הסיבה העיקרית שכיום המון בני זוג הולכים לרכוש ביחד את טבעות האירוסין, שאמורות להתנוסס בגאון על פני אצבען, חרף העובדה שפעולה זו מבטלת לחלוטין כל שביב של רומנטיקה. אבל גם אם בעיה זאת אפשר להתמודד, לקנות מבעוד מועד טבעת פשוטה ייצוגית, או להביא טבעת שהועברה מאם לבתה, ואחרי המענה החיובי להצעת הנישואין הרומנטית, בני הזוג ילכו יחדיו יד ביד לקניית טבעות האירוסין.