Site icon מקומונט גבעת שמואל

בחירת לוקיישן קיץ לאירוע המושלם- ככה תעשו את זה נכון

אירועים בקיץ נחשבים לתענוג גדול ובמיוחד אם בוחרים לוקיישן מושלם לאירוע. יחד עם זאת, עם כל היתרונות המובהקים שיש לעונת הקיץ להציע לאירועים שלנו, זהו חשוב גם לקחת בחשבון את ה”חסרונות” ולדעת כיצד למצוא להם פתרונות יעילים. אז למה צריך לשים לב כאשר אנו בוחרים את הלוקיישן החלומי שלנו, איך נעשה זאת נכון, ומהן האפשרויות שלנו? בואו נמשיך ונפרט.

לוקיישנים לאירועי קיץ

באופן טבעי, כחושבים על אירועי קיץ, ובמיוחד בארצנו שיש לנו קיץ לוהט במיוחד (תרתי משמע), חושבים על לוקיישנים חיצוניים. למרות שזה נשמע מדהים לערוך אירוע בחלל פתוח ואל מול נוף עוצר נשימה, צריך לזכור שגם הקיץ מביא עמו כמה קשיים כגון יתושים, לחות, ובכללי חום כבד, מה שלעיתים מגביל את מבחר הלוקיישנים וגורם למארגני האירוע להתפשר על המיקום ולבחור באולם אירועים. ובכן, בימינו קיימת אלטרנטיבה נוספת, כזאת שתעניק לכם את האפשרות לערוך את האירוע שלכם בכל לוקיישן שתרצו מבלי להתפשר ולעשות וויתורים. מהי, אתם שואלים? התשובה לכך אוהלים לאירועים למכירה. מדובר באוהלים גדולים ומפוארים שעוזרים לכם להקים חלל אירועים משלכם בכל מקום שתבחרו, ולהנות מאירוע של פעם בחיים.

אילו אוהלים גדולים למכירה מתאימים לאירועים?

אוהלים גדולים למכירה הם אוהלים ייעודיים לאירועים אשר ניתן להקים בכל לוקיישן בארץ. האוהלים הללו הם אוהלים יוקרתיים ומרשימים האטומים לגשם, לחרקים, ולמפגעי טבע חיצוניים (כגון רוחות), והם מגיעים בגדלים שונים היכולים להכיל מאה איש ועד אלפים. הקונסטרוקציה של האוהלים הללו מקפידים על תקני בטיחות מחמירים, וניתן להקימם בלוקיישן נהדר מול הים בערב קיץ חמים, או באזורים מדבריים, או באחד מהלוקיישנים העשירים בטבע בצפון.

צילום: CANVA

מהו היתרון של אוהלים גדולים למכירה?

ובכן,  מעבר לעובדה שזה מעניק לכם מבחר רחב יותר של לוקיישנים, האוהלים הגדולים גם מציעים גם בקרת לחות, אוורור מתאים, ומיזוג פנימי.  כפי שוודאי אתם יודעים, הקיץ בישראל הוא חם במיוחד ולכן זהו קריטי שהאירוע שלנו יהיה ממוזג, ולא רק עבורנו ועבור הנוחות שלנו, אלא גם בעבור שירותי הקייטרינג והכיבוד שמוצע לאורחים שלנו. בנוסף, אם נודה באמת, יש לא מעט אזורים בארץ שבמהלך עונת הקיץ סובלים מלחות גבוהה במיוחד שלא ממש הולכת יד ביד עם ההשקעה של האורחים (ובמיוחד של הכלה כאשר מדובר בחתונה) באיפור ושיער. דבר אחד בטוח, עם כל היופי של אירועים בקיץ, זיעה זה לא אחד מהם. לכן, אוהל לאירועים הוא בחירה יותר מוצלחת מאשר אירוע בחלל חיצוני שחשוף לחסרונות של הקיץ.

אז מהו הלוקיישן המושלם לאירוע שלכם?

לשאלה זו, רק אתם יכולים לענות. אבל דבר אחד בטוח, אם החלטתם לתכנן את האירוע שלכם לקיץ, כדאי שתעשו זאת נכון, ותיקחו בחשבון את כל האלמנטים השונים. כך או כך, אוהלים גדלים למכירה מהווים פתרון נהדר עבור אלו שרוצים לתכנן אירוע יוצא דופן בקיץ, מבלי לסבול מחסרונותיו.