Site icon מקומונט גבעת שמואל

בחירת ריצוף ביתי – כל הסיבות לבחור בגרניט פורצלן

צילום: אריקה אינדריאנה

מדוע כדאי להעדיף ריצוף מגרניט פורצלן כשבוחרים ריצוף ביתי?

ריצוף הבית נועד לשרת אותנו נאמנה שנים רבות, אם אפשר במינימום צרכי תחזוקה, מה שחוסך הרבה מאוד כסף בטווח הזמן הארוך. אלא שהמרחב הביתי שלנו הוא אינו מקום סטרילי, כך שנזקים שונים עשוי להתפתח בריצוף באופן בלתי נמנע. על מנת להימנע מכך ככל האפשר, חשוב לבחור את אריחי הריצוף בצורה חכמה ומושכלת תוך הכרה לעומק של סוג החומר. בשורות הקרובות נציג בפניכם את אריחי הפורצלן, שעשויים מגרניט שעברה תהליכים שהופכים אותה לטובה ביותר לצרכי ריצוף ביתי.

מה הופך את אריחי הגרניט פורצלן לכל כך מומלצים?

הסיבות לבחור באריחי גרניט פורצלן לצרכי ריצוף כוללות למעשה את היתרונות של חומר זה על פני שאר האפשרויות, שכוללות אבני שיש למיניהן. היתרונות מסוכמים בזאת:

מסיבות אלו אריחי הגרניט פורצלן נותרים במראה ובמרקם שלהם כחדשים גם לאחר שנים רבות של שימוש. בנוסף ניתן לקבלם במגוון רחב מאוד של צבעים וסגנונות עיצוביים בהתאמה אישית מושלמת, כולל אריחי דמוי פרקט. תמיד גם קיימת האפשרות להשתמש באריחים הללו לצרכי חיפוי קירות ולבצע עיצוב מושלם של הבית מבחינת ההתאמה בין הרצפה לקירות.

כמה עולה ריצוף ביתי מאריחי פורצלן?

המחיר תלוי במותג, באיכות, בעיצובים המיוחדים ובגודל האריחים. טווח המחירים נע בין 120 ל- 350 שקלים למ”ר, כשככל שהאריח גדול יותר, כך המחיר שלו פר מ”ר יגדל בהתאם. עוד חשוב לדעת כי מחיר של פורצלן דמוי שיש או דמוי פרקט יהיה גבוה מאריחים שנוצרו באמצעות פיגמנטים רגילים. בנוסף, קיים הבדל בין אריחי ריצוף גרניט שעבר או שלא עבר גלזורה. הגלזורה היא אותו מראה מבריק שלעיתים נחשק ומבוקש יותר על ידי לקוחות והיא כוללת שכבת זכוכית דקה בחלקו החיצוני של האריח.

חשיבות הייעוץ והאיכות בתחום

כפי שניתן להבין, לבחירה נכונה של אריחים עבור ריצוף ביתי ישנה משמעות רבה. על כן חשוב להתקשר עם חברה שמעניקה ייעוץ מלא בבחירת האריחים כך שיתאימו לבית הן פונקציונאלית והן עיצובית ואף מתמחה ביישומם בשטח ברמה הגבוהה ביותר, כך שלא תצטרכו להחליף אותם לאחר פרק זמן קצר מידי.