Site icon מקומונט גבעת שמואל

ביה”ס ‘מורשת נריה’ זכה בתעודת הוקרה על הצטיינות תורנית חברתית

גבעת שמואל: ביה”ס ‘מורשת נריה’ זכה בתעודת הוקרה על הצטיינות תורנית חברתית מטעם משרד החינוך ואוניברסיטת בר אילן

בשבוע האחרון התקיים באוניברסיטת בר-אילן כנס “מורה לרבים ומנהיג” במלאת עשרים שנה לפטירת הגאון הרב חיים דוד הלוי זצ”ל.

יובל שחרור מבית הספר נריה מקבלת תעודת הוקרה. תמונה באדיבות דוברות גבעת שמואל

ד”ר שמעון אוחיון מנהל המרכז והרב חיים ענזי מפקח ארצי על הרבנים במינהל החינוך הדתי במשרד החינוך, הובילו את הכנס בשני מושבים של הרצאות.

אל הכנס הוזמנו בתי ספר מצטיינים בהובלה תורנית חברתית בחמ”ד – ובית הספר מורשת נריה בגבעת שמואל נבחר וזכה לקבל במעמד מכובד זה תעודת הוקרה על הצטיינותו בהובלה תורנית חברתית.

מנהלת ביה”ס איילה צדוק מספרת:” שני תלמידים משכבה ו’ בביה”ס הומלצו לקבל את תעודת ההוקרה: יובל שחרור (נציגת הבנות) ויונתן אליסון (נציג הבנים). תלמידים אלו מהווים דוגמה לדמות הבוגר האידאלי של בית החינוך מורשת נריה, המחוברים לקודש בלימודם ובהליכותיהם, כמו גם לערכים ומידות אותם מייצג בית הספר”.

יונתן אליסון מבית הספר נריה מקבל תעודת הוקרה. תמונה באדיבות דוברות גבעת שמואל

עוד מוסיפה צדוק :” הפרס לבית ספרנו על הובלה תורנית חברתית הומלץ על ידי הרב משה עמיאל – מדריך בחמ”ד ומפקח על רבני השומרון, בשל היכרותו והערכתו לפעילויות שנעשות בביה”ס בהובלתו של רב ביה”ס הרב משה ברכה. במהלך השנים האחרונות זכה בית ספרנו במקומות הראשונים בחידון החמ”ד, מספר התלמידים המשתתפים מבית ספרנו בפעילויות הארציות השונות של מנהל בחמ”ד הינו משמעותי, היוזמות התורניות חברתיות שבית הספר מוביל כגון: חברותות ו”סיירת הרב”, ניהול תיקי מקצוע בתנ”ך ותושב”ע ממוחשבים ולמידה תורנית מתוקשבת למשל “כתה הפוכה” בשיעורי גמרא ועוד מהוות מניפה חינוכית עשירה ומשמעותית עבור התלמידים”.

לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל:

מה קורה בהולמס פלייס בגבעת שמואל?

מה אתם הייתם עושים אם הייתם מוצאים ארנק ובו 2700 שח? בבוטיק הגבעה לא חשבו פעמיים!

לאחר ערב סוער במיוחד: יעקב ויליאן נבחר להוביל את רשימת הבית היהודי