Site icon מקומונט גבעת שמואל

ביובית מתן פתרונות לכל סוגי שאיבות ביוב ושטיפת קווי ביוב, פתיחת סתימות וצילום של מערכות ביוב

ראשית, צריך לדעת כי יש לפנות לחברה המספקת שירותי ביובית כאשר נתקלים בבעיות מורכבות וקשות במערכות הביוב. במקרים בהם נתקלים בסתימות חזקות מאוד שנוצרות בצנרת הביוב או שנתקלים בהצפות של מי ביוב על פני השטח ללא כל התרעה מוקדמת ומאיימות על שלום הסביבה יש להזמין את שירות הביובית שתוכל לסייע לנו בשמירה על מערכות ביוב פתוחות, מונעת הצפות של ביוב, מתוך צינורות הביוב. מערכת הביוב העירונית, מספקת שירותי ביוב למאות אלפי בתי אב, ולכן שמירה על תחזוקה שלה חיונית, כדי לשמור על מערכת ביוב מתפקדת ועובדת בצורה סדירה.

צריך להבין את חשיבותן של מערכות ביוב פתוחות ותקינות. ראשית, אחד הדברים החשובים כדי לשמור על מערכות ביוב הוא הרחקת השומן ממערכת הביוב. הדבר נכון גם לכיור שלנו במטבח, וגם למערכת הביוב השכונתית, והעירונית. השומן נוטה להתגבש ולהפוך למוצק בתוך הצנרת, ובמשך הזמן יוצר פקק שסותם את מערכת הביוב. לכן, מסעדות, ובתי קפה, שמשתמשות הרבה בשמנים שונים, מחויבות להחזיק מערכת בורות שומן, אליהם מורחקים השמנים השונים בתום השימוש בהם. הרחקת השמנים נעשית על ידי חברה מקצועית, שעומדת בתקנים של משרד איכות הסביבה ומשרד הבריאות. במקרה שחודר שומן אל המערכת, יש צורך לבצע שאיבות ביוב, על ידי ביובית כדי לשחרר את הסתימה, או פתיחת סתימות ביוב בלחץ גבוה, כדי לשחרר את הפקק, ולהחזיר את מערכת הביוב לפעילות.

פתיחת קווים של ביוב נעשית כל הזמן, גם בגלל חדירת שורשים שונים אל מערכת הביוב. חדירת שורשים אל מערכת הביוב מחייבת טיפול עדין ומקצועי על ידי הסרת השורשים בשיטה ייחודית, אטימת הצינור מחדש ומניעת הישנות שורשים במערכת הביוב. במידה ויש נזק שלא ניתן לתקן על ידי פתיחת קווים של ביוב או שאיבות ביוב, יש צורך לבצע החלפת קווים למערכת הביוב. במצב זה, יש לחפור את המערכת, ולהחליף את הצינורות הפגומים. החלפת קווים נעשית כאשר אין שום פתרון אחר, כדי לטפל מערכת הביוב.

ביוב. תמונה: יחצ

שמירה על מערכת ביוב תקינה, ומניעת סתימות ביוב מונעת את הצורך לבצע שאיבות ביוב, ופתיחת סתימות ביוב במערכת. אומנם, תמיד יהיה צורך לתחזק את המערכת, ולנקות אותה על ידי משאית הביובית, כפי שאמרנו תחזוקה נכונה, ומניעת סתימות על ידי פעולות פשוטות, מונעת נזקים ארוכי טווח למערכות הביוב.

המאמר בחסות חדשות bignews