Site icon מקומונט גבעת שמואל

בין צרפת לישראל

ד"ר ללוש ברונו. צילום: יחצ

דר ללוש ברונו מומחה אף אוזן גרון ברשת מרפאות פרופורציה, עלה לאחרונה לישראל לאחר שקיבל את רישיון המנתח שלו גם בארץ, לאחר 35 שנים כמנתח פלסטי בצרפת הוא מספר על ההבדלים לדעתו בין הניתוחים פלסטיים בצרפת לבין הניתוחים הפלסטיים בישראל, על איזה ניתוח הישראלים הכי אוהבים לעומת הצרפתיים ועל העלויות הכרוכות בניתוחים פלסטיים באירופה לעומת ישראל.

ד”ר ללוש ברונו, מנתח פלסטי ברשת מרפאות פרופורציה עזב חיים טובים כמנתח פלסטי בצרפת על מנת לעשות עלייה לישראל.  לטענתו, על אף שמחירי הניתוחים הפלסטיים בין ישראל לאירופה זהים, ניתוחים פלסטיים בישראל נגישים יותר בשל העובדה שהביטוח הרפואי מכסה חלק מעלות הטיפול וגם בשל שיטת תשלום הקרדיט שלא נפוצה בצרפת.

”בצרפת ניתוחים פלסטיים הם עדיין נחלתם השמורה של מטופלים ממעמד כלכלי גבוה, בעוד בישראל הדבר יותר פופולרי גם בקרב השכבות האחרות וזאת תודות לאפשרות לשלם בתשלומים.” כך אומר ד”ר ללוש ברונו מנתח פלסטי ברשת מרפאות פרופורציה ומוסיף כי ” המחירים בישראל ובאירופה לניתוחים פלסטיים זהים רק שפריסת התשלומים בישראל עושה את זה נגיש יותר לכולם. בשל כך, אנשים מעמד כלכלי נמוך בצרפת נאלצים לנסוע לטוניסיה על מנת לבצע את הניתוחים הפלסטיים שהם רוצים בשל העובדה שהם זולים משמעותית.”

מה הם הניתוחים הכי הפופולריים בישראל ומה בצרפת לדעתך?

ד”ר ללוש ברונו. צילום: יחצ

הניתוח הפופולריים ביותר הן בישראל והן בצרפת הם ניתוחי האף, מעבר לזה ניתוח חזה הוא פופולרי מאוד בקרב נשים ישראליות בעוד שהנשים הצרפתיות מבצעות המון ניתוחים לשאיבת שומן.

האם הישראלים מחליטים בקלות יותר מאשר הצרפתים על ניתוחים פלסטיים?

כן. לפציינט הישראלי ישנה חשיבות רבה למראה החיצוני וקבלת ההחלטות בישראל מהירה יותר כאשר כבר במעמד הייעוץ הלקוח אוהב לקבל החלטה על ביצוע הניתוח. בצרפת לעומת זאת על פי חוק, אחרי פגישת הייעוץ הראשונה המטופל צריך להביע נכונותו לטיפול על פי חוק בשנית, שלושה שבועות אחרי הפגישה הראשונה לפני שמאשרים לו לבצע ניתוח פלסטי.

היכן מקום המגורים המועדף עליך, צרפת או ישראל?

אני מאוד אוהב את צרפת אבל אני מעדיף את ישראל כי אני יהודי.