Site icon מקומונט גבעת שמואל

ביס תיירותי מהתפוח הגדול: טיפים למטיילים בניו יורק

אז היכן נמצאים השווקים הכי שווים בניו יורק? ואיפה השופינג יהיה הכי שווה ומסנוור? כל התשובות עבור מי שמתכנן טיול בניו יורק, התפוח הגדול של העולם. ככה מטיילים בארה”ב, לא מפספסים שום אטרקציה וחוזרים שבעים ומאושרים לישראל:

כשמדברים על ניו יורק, מדברים למעשה על אחת מהערים המהפנטות ביותר בעולם. בעוד שחלקנו ביקרנו בעיר הזו פעם אחת וחולמים על ביקור שני ושלישי, חלקנו האחר כבר מזמן החליט שהוא כובש את ניו יורק והחליט אף לבצע רילוקיישן לשם. אז מה גורם למיליוני תיירים מכל העולם להגיע שוב ושוב לניו יורק, התפוח הגדול ביותר בעולם?

מידע נרחב על ניו יורק

כבר עכשיו אנחנו חייבים לציין משהו. ניו יורק כל כך מלאה באטרקציות ובפעילויות שונות, עד שלא באמת ניתן לתמצת אותה במאמר אחד הנכתב עליה. אבל, יחד עם זאת, אפשר לתת כמה טיפים מובילים לחוויות שאסור לפספס. אגב, אם אתם רוצים מידע נרחב ולהתעניין יותר לעומק בתפוח הגדול כדאי לכם לבדוק את אתר “מטיילים בעולם” שמציג רשימה מעולה של מלונות בניו יורק לפי מחירים והמלצות גולשים.

אבל בכל זאת, כבר כולנו התכנסנו כאן, אז בואו נדבר על ההמלצה הכי חשובה עבור המבקרים בניו יורק. קוראים להמלצה הזאת בשם מאוד פשוט וקל לזכור אותו – מנהטן. ואם נשים את ההתלוצצויות בצד, הרי שמדובר בלב ליבו של העולם. אנחנו ממש לא מגזימים.

צילום: pixabay

כמה סיפורים נכתבו על ניו יורק?

נסו רגע לחשוב עם עצמכם, כמה סדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע צולמו ונכתבו לרקע מנהטן? המון, עד כדי כך שלא באמת ניתן לספור. בכל מקרה, במקום לשלוח אתכם למסעדה ההיא ולאטרקציה הזאת, אנחנו רוצים להמליץ לכם פשוט להגיע למנהטן ולגלות את מוקדי היופי העולמיים. לידיעתכם, במנהטן נהוג לתת טיפים לכולם, אבל לכולם!

בכל מקרה, אם אתם לא מעוניינים לישון במנהטן, דעו לכם שמערכת התחבורה הציבורית שם היא מעולה, ככה שאתם יכולים ללון מחוצה לה ועדיין לבקר בה מתי שתרצו. עכשיו, שימו לב להמלצה חשובה ביותר. אם אתם מתכננים לבקר ביותר מאשר מספר בודד של אטרקציות, מומלץ מאוד לרכוש NEW YORK PASS, שמקנה לכם כניסה חופשית לעשרות סוגים של אטרקציות.

אטרקציות מומלצות באמצעות NEW YORK PASS

ניחשתם נכון, ה-NEW YORK PASS יאפשר לכם כניסה גם ל-EMPIRE STATE BUILDING, ל-TOP OF THE ROCK, למוזיאון גוגנהיים (GUGENHEIM) ועוד. בכל מקרה, לא משנה היכן אתם מטיילים ומה אתם עושים בניו יורק, ההמלצה הכי גורפת היא להצניע את העובדה שאתם מתיירים בה.

בעוד שניו יורק כיום אינה נחשבת מסוכנת, עדיין לא יהיה מומלץ להבליט את העובדה שאתם תיירים (שבדרך כלל נושאים עליהם סכומי כסף ותכשיטים). למשל, ממש לא יהיה מומלץ לעמוד באמצע של שדרה מרכזית בניו יורק עם מפה ענקית ולנסות להבין היכן אתם נמצאים. באשר למסעדות מומלצות, תוכלו למצוא אחת בכל פינה ופינה. מאחלים לכם חופשה מעולה!

באדיבות אתר מטיילים בעולם הסוקר את היעדים הפופולריים ביותר לתיירים הישראלים