Site icon מקומונט גבעת שמואל

ביקור מרגש של הרב הראשי לישראל דוד לאו בבית הספר מורשת מנחם בגין בגבעת שמואל

הרב הראשי לישראל, דוד לאו, וראש העיר יוסי ברודני הגיעו כאורחי הכבוד של ביה”ס לרגל מסיבת חומש שנערכה לתלמידים לקראת חג השבועות • השניים התקבלו על ידי מאות תלמידים בשירה ובהנפת דגלי ישראל

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו וראש העיר יוסי ברודני ביקרו בבית הספר מורשת מנחם בגין בגבעת שמואל, לרגל חגיגת סיום לימוד חמישה חומשי תורה לקראת חג השבועות. בביקור השתתפו רב בית הספר הרב הראל זילברנגל, מנהל בית הספר הרב דוד וקסלר, צוותי החינוך וההוראה של בית הספר ומאות מתלמידי בית הספר שהמתינו לרב ולראש העיר ברחבת הכניסה של ביה”ס , שם  קיבלו את פניהם  בשירה ובהנפת דגלי ישראל.

הרב הראשי בירך את צוות המורים והדגיש בפני התלמידים את חשיבות ומשמעות לימוד התורה, “כי הם חיינו ואורך ימינו ובהם נהגה יומם ולילה. תורת ישראל היא בסיס קיומו של העם היהודי ואין ראוי מלקיים את מסיבת החומש בסמיכות לחג השבועות – חג מתן תורה”.

הרב הראשי לאו, ראש העיר וילדי בי”ס מורשת מנחם. צילום: עיריית גבעת שמואל

ראש העיר יוסי ברודני אמר: “אנו שמחים ונרגשים לארח את הרב הראשי דוד לאו בגבעת שמואל. עוד רגע נשמע כולנו את התלמידים הנפלאים שלנו מסיימים בהתרגשות רבה את חומש דברים. התרגשות זו היא פועל יוצא של חינוך למסורת, לערכים ולמצוינות המאפיינת את בית הספר הזה. ספר במדבר בו אנו מצויים כיום, פותח במפקד בני ישראל, כדי לומר לנו עד כמה הקב”ה אוהב אותנו, עד כמה הוא “סופר” אותנו, עד כמה אנו חשובים בעינו. אנו משקיעים משאבים רבים, מחשבה רבה והרבה מאד אהבה בתלמידי עירנו כדי לומר להם כמה כל אחד מהם חשוב בעיננו, כמה אנו אוהבים אותם”.

לאחר דברי הברכה, עמדו התלמידים לקריאה משותפת של הקטע האחרון בספר דברים, המסיים את חמישה חומשי תורה, בסיומו הוענקו להם תעודות מהרב הראשי, מראש העיר וממנהל בית הספר.