Site icon מקומונט גבעת שמואל

ביקור פרלמנטרי | חברי הכנסת של הבית היהודי ביקרו בגבעת שמואל

בין בחירות א’ ל-ב’ התכנסה השבוע מועצת סניף הבית היהודי בגבעת שמואל בראשותו של יו״ר הסניף שמוליק מאירוביץ׳ לסיכום המערכת שחלפה ותכנון והיערכות לקראת מערכת הבחירות הקרובה. בכנס התארחו חברי הכנסת מטעם הבית היהודי, ח״כ מוטי יוגב וח״כ עידית סילמן וכן המועמדים ברשימה לכנסת תושבי גבעת שמואל  – שוקי זוהר ומירי אברג׳ל.

בבחירות החולפות זכתה הבית היהודי, שהתמודדה תחת איחוד מפלגות הימין, בגבעת שמואל בכ-2,000 קולות, אשר הציבו אותה רק במקום הרביעי בגבעה, אחרי הליכוד, כחול-לבן ומפלגת הימין החדש של נפתלי בנט ואיילת שקד.

לקראת הבחירות הקרובות מתכוונים בסניף הבית היהודי לפעול ולהיערך מבעוד מועד, על מנת להגדיל את שיעור ההצבעה למפלגה בקרה תושבי העיר, בדגש על אנשי הציונות הדתית הרבים המתגוררים בה.

מטרת הכינוס הייתה לקבל עדכון על הפעילות השוטפת של חברי הבית היהודי במועצת העיר ובנוסף, סיכום וסקירת מערכת הבחירות שהיתה והתחלת קמפיין לבחירות שיהיו. את הסקירה העבירה הגב׳ מירי אברג׳ל שסיפרה על קידום החינוך בעיר והפעילות למען הנוער.

חברי הבית היהודי בגבעת שמואל עם חברי הסיעה בכנסת. צילום: הבית היהודי גבעת שמואל

ח״כ יוגב סקר את המצב הפוליטי והביטחוני מנקודת מבטו ואמר שהיה צריך להתבטא בצורה יותר עדינה כלפי הימין החדש. ח”כ יוגב הביע תקווה באשר לעתיד הפוליטי של הציונות הדתית.

ח״כ סילמן הביע צער על הקדמת הבחירות המיותרת תוך ויתור על נושאים חברתיים שבהם החלה לעסוק.
השנים הדגישו את החשיבות של השטח בבחירות הקרובות וביקשו הרתמות של הציבור.

שמוליק מאירוביץ יו”ר מועצת הסניף: “הייתי האחראי בבחירות הקודמות מטעם הבית היהודי בגבעת שמואל וכך גם בבחירות הקרובות. יש הענות עצומה מכל הקהלים והגילאים לעזרה וזה מאוד מחמם את הלב. אני מקווה מאוד שיהיה איחוד עם מפלגות נוספות ובכך נגדיל את כוחנו.”