Site icon מקומונט גבעת שמואל

בית לא קונים לבד ללא ליווי משפטי

בית פרטי. צילום:Pixabay

יותר מדי אנשים הבינו את הטעות שלהם כשקנו בית או נכס כלשהו והיו בטוחים שהם קונים נכס בטוח בעסקה כשרה וכדאית, ואחר כך גילו שלא קיבלו את כל הייעוץ הנכון והמלא שהיה חוסך להם סיבוכים אחר כך. לכל עסקת נדלן יש מגוון גדול של בעיות וקשיים שעולים להתעורר לפני, במהלך ואחרי ביצועה ויש לקבל ליווי מלא של עורך דין לענייני נדלן שנשאר אתכם לאורך כל הדרך ובודק את כל ההשלכות והנושאים מהרגע הראשון. ליווי משפטי כזה בודק את האיתנות הפיננסית של מציעי הנכס למכירה, את הבעלות שלהם ואת הזכות שלהם למכור או לבצע כל עסקה שהיא או לייצג את בעלי הנכס, האם הם רציניים ונשארים אתכם גם בכל הרישומים שמתחייבים לאחר ביצוע העסקה בטאבו והאם הנכס עצמו הוא נכס שמקיים את ההבטחות ואין בו בעיות כמו עיקולים, הערות אזהרה בטאבו והגבלות עתידיות בפיתוח ובשימוש בו. את כל דקויות חוקי המקרקעין מכירים רק עורכי דין שמתמחים בתחום באמת, כמו משרד עורכי דין אליוב-גרין, שמעניקים לכם את השירות שלכם עד סיום העסקה בכל שלביה.

לכל דירה יש בדק בית

עורכי דין בתחום הנדלן נדרשים גם לאחר שקיבלתם את הדירה מהקבלן ואתם נכנסים אליה ומתחילים לגור בה. תגלו מהר מאוד למה ישראל מובילה בעולם בכל הקשור לליקויי בנייה ולתרבות ביצוע וגמר ירודות למדי. את הלקויות חובה לבדוק ולהגיש לכם בדוח בדק בית שמזמינים, זאת מעבר לליקויים שתוכלו להרגיש ולבדוק בעצמכם תוך כדי המגורים בבית. את הטיפול בליקויים עושים באמצעות תביעת קבלן על ליקויי בנייה שמוגשת כחוק ובתקווה לכך שלא ימרחו את הזמן ויתקנו אותם כמה שיותר מהר לשביעות רצונכם. חובה לבדוק כל דבר אפשרי על מנת לתפוס כמה שיותר בעיות בתחילתן גם לפני שהנזק יתרחב הלאה.

לשפר את הנכס שלכם

אחת המטרות המוצהרות של הממשלה שאישרה את תמ”א 38 הייתה לעזור לדיירים ותיקים בבניינים ישנים לשפר את הנכס שלהם בהתאם לתקנות הבנייה החדשניות שמגינות מרעידות אדמה וסיכונים ביטחוניים, וגם להגדיל מעט את הדירה למען הדורות הבאים. את כל זה אפשר לעשות בכמה מסלולים שמוצעים במה שמכונה פינוי בינוי ולכן יש לבדוק היטב שמה שמוצע לכם אכן מתאים לכם ואינו חורג מהאפשרויות של היזם לעמוד בכך. לכן, כל בניין חייב לקבל שירותי עורכי דין מומחים לפינוי בינוי, כמו משרד אליוב-גרין שמלווים את לקוחותיהם לכל אורך הדרך.