Site icon מקומונט גבעת שמואל

בכנס בהשתתפות כ-120 פעילים פתחה רונית לב את הקמפיין לראשות העיר גבעת שמואל

אל”מ במיל’ רונית לב פתחה אמש את קמפיין הבחירות בכנס בנוכחות עשרות פעילים ורכזי שטח דתיים, מסורתיים וחילונים, צעירים ומבוגרים, וותיקים וחדשים והכירזה כי תתמודד בבחירות הקרובות לראשות עירית גבעת שמואל. רונית לב: “תמיד הובלתי מתוך חזון… הגיע העת להוביל ולהנהיג גם בעיר שלי, גבעת שמואל”

אל”מ (במיל.) רונית לב, שירתה בצה”ל במגוון רחב של תפקידים, בהם מזכירת הפיקוד העליון, מפקדת ומקימת מופ”ת (מרכז הטיפול בפרט, מת”ש ומח’ הפרישה) וראש מחלקת משאבי האנוש של אגף כח אדם.  שימשה כיועצת לשר הביטחון, פעילה בארגונים חברתיים ועמותות רבות ובהן, שמ”ע, על”ה ועוד. בתפקידה הפעיל במילואים משמשת לב כמפקדת יקל”ר ת”א בפיקוד העורף.

כיום, מובילה לב את “מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים”, מיזם חברתי שהוקם במטרה להגשים חלומות לשורדי השואה.

לב (52) הינה תושבת גבעת שמואל מזה 19 בעלת שני תארים במדעי המדינה ובשלטון המקומי וכיום דוקטורנטית בחוג למדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן הכותבת דוקטורט בנושא “השתלבותם של קציני צבא בכירים פורשים בשלטון המקומי”.

רונית לב. יחצ

לאחר למעלה מחצי שנה בה ראשי קהילות, מפלגות ותושבים בגבעת שמואל קראו לה להתמודד בבחירות לראשות העיר ולאחר בדיקה מעמיקה ויסודית של השטח, החליטה רונית לב כי תתמודד.

בהמשך לפניות שפורסמו לפני מספר שבועות על לוחות המודעות ברחבי גבעת שמואל בכותרת “רוצים מנהיגות אחרת”, בסוף השבוע האחרון יצא מכתב שחולק בתיבות הדואר ברחבי העיר של תושבים מרכזיים בעיר הקוראים לרונית לב להתמודד תחת המסר כי בעת הזו גבעת שמואל זקוקה לראש עיר המאחד את כל הקהילות בעיר ופניו לתושב.

מתוך המכתב:” תושבי העיר צמאים למנהיגות מגבשת ומאחדת שמכילה כל תושבת ותושב וששמה אותם במרכז ומסתכלת אליהם בגובה העיניים. תושבי העיר צמאים למנהיגות שדואגת לפרט ולקהילה יחדיו. תושבי העיר צמאים למנהיגות שמקרבת ומאחדת את תושבי העיר לקהילה אחת אך גם מכבדת כל זרם ומעניקה לו מקום ותכלית במרקם העירוני.”

עוד ציינו התושבים במכתבם כי “רונית לב מגלמת באישיותה ובמעשיה את היכולת להוביל חזון רחב ותמיד בדרכה, האדם במרכז העשייה.

רונית לב תעניק את תשומת הלב לפרטים הגדולים והקטנים כאחד ותביא להישגים ולמצוינות וזאת מתוך עולם שלם של ערכים לצד מענה אנושי אישי ואכפתי.

רונית לב תספק פתרונות ומענה רחב או נקודתי לסוגיות עירוניות וקהילתיות מבלי לשכוח את התושב החשוב שהוא מרכז העשייה. ”

רונית לב: “בחרתי לצאת לדרך דווקא בראש חודש אלול. זהו חודש המסמל אצלי את ההתחברות בין אדם לחברו ובין אדם למקום. חודש שהוא הזמן לדעת את המעלות, לחזקם ולהעצימם, וכן את החסרונות על מנת לתקנם ולשפרם.”

עוד ציינה לב: “הגעתי להחלטה להתמודד כי אכפת לי. זו החלטה שמגיעה ממקום טהור ואמיתי, מתוך הלב ולא מתוך נוחות. לא כדי להאדיר את שמי ולא כדי לפסול את האחר. אני באה מתוך עולם של ערכים של עשייה ציבורית ותרומה. אני באה עם רעננות, חדשנות, מסירות וברק בעיניים כדי לעבוד קשה למען האנשים ועד אחרון התושבים, כל אחד באשר הוא.

אני חשה את פעימות ורחשי הלב של התושבים שצמאים למנהיגות מקרבת, מאחדת אך גם מנהיגות המכבדת כל זרם, דואגת לצרכי התושבים ומשתפת את התושבים לאורכה של הדרך. מי שמכיר אותי יודע שקשה לי לשבת מהצד ולראות שישנם דברים שניתן לעשות אחרת והם לא מתרחשים. מי שמכיר אותי יודע שלעולם אינני אדישה ושנים שאני פעילה בעיר מהיום בו הגעתי אליה.

אבני הדרך שלי בחיים מקבלים משנה תוקף על רקע ראש חודש אלול – “אני לכם ואת לי” – הקשבה אמפתיה, יושר, שיתוף, אהבה וכבוד והרבה הרבה לב.